2013.07.03 admin

Kaip pasirinkti tinkamą laiką reklamai?

Reklamuotis rekomenduojama visą laiką, net jei ir klientų turite pakankamai. Bet, didinant reklamos efektyvumą, kyla klausimų: „kada reklama veikia našiausiai, gal reikėtų reklamuotis būtent trečiadienį, o gal egzistuoja valanda dienoje, per kurią nuperkama daugiausia?“

Jūsų klientai turi dienotvarkę

Kiekvienos nišos prekės ar paslaugos klientai turi savitus įpročius ir savitą elgseną. Ji priklauso nuo daugelio tai auditoriai būdingų faktorių: amžiaus, socialinės padėties, darbo pobūdžio, šeimos statuso, pomėgių ir kt. Atkreipkite dėmesį į savo klientus – kada jie būna aktyviausi? Kokią savaitės dieną jie perka daugiausia? Gal yra tam tikra valanda paroje, per kurią įvyksta daugiausia pardavimų?

Bandymai prieš patirtį

Patirtis tam tikroje nišoje yra milžiniškas pranašumas. Tačiau net ir geriausi marketingo specialistai negali tiksliai nustatyti Jums geriausiai tinkančio varianto. Darbo eigoje paaiškėja daug vartotojų savybių, iš kurių galima suprasti jų elgseną.

Klientui į galva (ne)ĮLYSI

Vartotojų elgsenai analizuoti naudojami įvairiausi įrankiai: Google Trends, Google Analytics, Webmaster Tools ir kt. Su šiais įrankiais galima ištirti Jūsų auditoriją ir nustatyti našiausią laiką reklamai transliuoti. Vartotojui į galvą ne tik, kad reikia, bet ir būtina įlysti, nes tik taip suprasite, kodėl jis atlieka tam tikrus veiksmus.

Renkamės dieną – kada vartotojai aktyviausi?

Kaip pasirinkti tinkamą dieną reklamai

Dažniausiai vartotojai yra aktyviausi savaitės viduryje, o pasyviausi – savaitės pradžioje ir pabaigoje. Bet ši teorija turi labai daug išimčių. Jei esate pramogų klubo savininkas, – penktadienis Jums – darbingiausia diena.

Renkamės valandą – pasiūlyk picą, kai vartotojas alkanas

Picerija užsisakė banerinę reklamą įvairiuose portaluose, bet pareikalavo tą reklamą transliuoti nuo 11:30 iki 12:30. Efektas buvo įspūdingas – su minimaliomis išlaidomis per pietų pertrauką darbuotojai vos spėjo atlikti užsakymus. Ši picerija efektyviai išnaudojo tinkamą laiką reklamai.

Ar Jūs kreipiate pakankamai dėmesio reklamos transliavimo laikui?

Žymos : , , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!