Verslas pelningas tada, kai klientai perka prekes ir / ar paslaugas, bet kaip susigrąžinti svetainės lankytojus ir paversti juos pirkėjais?! Tai gali remarketingas! Pakartotinė rinkodara suaktyvina Jūsų svetainę lankiusius asmenis. Apsilankę svetainėje antrą kartą jie registruojasi, atidžiau apžiūri prekes, jas perka, arba pateikia užklausą, susisiekia su Jumis. Toks ir yra tikslas! Ženkliai pagerėja svetainės lankomumas ir pardavimų skaičiai išauga.

Dalį lankytojų galima vėl pritraukti į Jūsų svetainę remarketingo (pakartotinės rinkodaros) pagalba

Vartotojų elgsenos tyrimai rodo, jog prieš vartotojui priimant sprendimą pirkti prekę ar paslaugą, jis turi pamatyti reklamą keletą kartų, skirtingose medijos priemonėse.

Remarketingas (angl. Remarketing) – tai pakartotinė reklama Jūsų svetainės lankytojams ir kartu galimybė juos susigrąžinti, primenant apie Jūsų prekes ar paslaugas daugybėje kitų svetainių, kuriose jie naršo. Jei vartotojas kartą buvo suinteresuotas Jūsų siūlomu asortimentu, bet nieko neįsigijo, suteikite jam antrą šansą. Tikėtina, kad jis dar gali apsipirkti. Pakartotinės rinkodaros esmė – reklama, matoma tikslinei interneto vartotojų grupei.

Su pakartotine rinkodara Jūsų norimą reklamą matys tik tiksliniai klientai. Tai geriausias būdas labiausiai sudominti buvusius lankytojus ir pakelti konversiją (pardavimų rodiklį).

Remarketingas yra matomas tokiose žinomose ir didelį lankytojų srautą turinčiose svetainėse, kaip www.15min.lt, www.delfi.lt, www.lrytas.lt, www.alfa.lt, ir kitose, kuriose yra įleidžiama Google reklama. Taip įtvirtinamas ir didinamas Jūsų prekės ženklo / svetainės žinomumas, interneto vartotojų akyse didėja jo patikimumas ir dalis jų vėl apsilanko Jūsų svetainėje. Pati Google sistema nustato, kuriuos puslapius rodyti, tad svetainių, kuriose bus rodoma Jūsų įmonės reklama, įvairovė – užtikrinta!

Kaip veikia remarketingas?

  1. Lankytojas pirmą kartą patenka į Jūsų svetainę (per nuorodą, reklamą arba per paieškos sistemas), bet neatlikęs jokių veiksmų pasišalina.
  2. Šis lankytojas iš karto bus įtrauktas į remarketingo klientų sąrašą Google AdWords aplinkoje.
  3. Visame Google vaizdinės reklamos tinkle Jūsų buvusį užregistruotą lankytoją internete sekioja Jūsų vaizdinė reklama, skatinanti paspausti ir grįžti į Jūsų tinklapį.
  4. Tokiam pakartotinos rinkodaros lankytojui galima pasiūlyti specialiai jam skirtą paslaugą ar produktą su nuolaida, pasiūlyti dovaną, skatinant lankytoją pasinaudoti Jūsų paslaugomis.

 Įsidėmėkite – apie  90% Jūsų svetainės lankytojų dėl savų priežasčių ją palieka.

 

Remarketingas:

  • grąžina iki 50% buvusių lankytojų;
  • didina prekės ženklo patikimumą;
  • padidina perkančių ar besilankančių klientų kiekį;
  • įtvirtina prekės ženklo žinomumą;
  • pakartotinai primena apie Jūsų teikiamas paslaugas, parduodamas prekes.

Koks remarketingo kampanijos procesas?

  • Pagal kliento poreikius ir esamą svetainės situaciją sukuriama remarketingo strategija;
  • Į svetainę įkeliami konkretūs kodai, kurie padeda pasiekti tikslus, iškeltus svetainei;
  • Galimi pakeitimai proceso metu, nes remarketingas yra dinamiškas (stabdoma reklama, pakoreguojami reklaminiai skydeliai, vėl aktyvinama reklama, ar kt. veiksmai);
  • Svetainei sukurtą kampaniją prižiūri specialistai, kad ji veiktų efektyviai.

Mes dirbame kartu su klientu, kad išsiaiškintume tikslius poreikius:

  • Atsižvelgdami į Jūsų svetainės pobūdį, tikslus ir rodiklius, sukursime remarketingo strategiją;
  • Mūsų dizaineriai pagamins reikalingų išmatavimų banerius (reklaminius skydelius), kurie bus transliuojami remarketingo kampanijos metu;
  • Remarketingo kampanijos įgyvendinimas ir atnaujinimai priklausomai nuo poreikių;
  • Kampanijos stebėjimas ir rodiklių analizė;
  • Facebook remarketingo kampanijos sukūrimas;

Mūsų sukurti reklaminiai skydeliai: 

336x280 bio-kosmetika

336x280 intellectus336x280 kordicepsas

336x280 simena

336x280 vienybe

 336x280 scopri 336x280 vizon

Kontaktai



Parašykite mums!