Raktažodžių analizė
Šiame etape nusistatote savo tikslus, teisingai parinkti raktažodžiai - sėkmingo kelio pradžia
Išsirenkate efektyviausius raktažodžius kurie garantuos didžiausią investicijų gražą.
Konkurentų analizė
Pagal pasirinktus raktažodžius nustatomi rinkos lyderiai.
Nuodugniai ištiriamos konkurentų svetainės, sudaromos konkurentų strategijos, įvertinami konkurentų trūkumai ir pranašumai.
Svetainės auditas
Įvertinama dabartinė svetainės situacija, išsiaiškinama vartotojų elgsena ir nusprendžiama kokios svetainės tobulinimo galimybės.
Tobulinama esama svetainės struktūra. Įvertinamas dabartinis svetainės funkcionalumas, sudaromas svetainės pakeitimų planas.
Vidinė optimizacija
Atliekama vidinė svetainės optimizacija
Atliekami suplanuoti svetainės pakeitimai, surašomi taisyklingi title meta ir kiti aprašai.
Išorinė optimizacija
Sukuriamas individualus optimizacijos planas atsižvelgiant į konkurentus.
Perpanaudojamos konkurentų strategijos, didinamas svetainės autoritetas, plečiamas nuorodų tinklas internete.
Svetainės monitoringas
Visos optimizacijos metu stebimos pasirinktų raktažadžių pozicijos
Stebima vartotojų elgsena ir jų reakcija į svetainės turinį, analizuojami rinkos tendencijos pakitimai, ieškoma naujų efektyvių raktažodžių.