▷ AdWords Reklamos Nauda | scopri.lt
8 662 92616

Tad kokia yra Google Adwords reklamos nauda verslui? Google AdWords ataskaitos pateikia daugybę informacijos ir duomenų apie Jūsų Adwords Reklamos kampaniją bei jos veiksmingumą. Pirmiausia, galite lengvai įvertinti kiekvienos paieškos frazės ar raktinio žodžio efektyvumą bei kainą. Su AdWords galite nustatyti konkrečią sumą, kurią norėsite išleisti už kiekvieną potencialų klientą, apsilankiusį Jūsų svetainėje. Taip pat galite nustatyti konkretų dienos biudžetą, kurį viršijus, Google sustabdo skelbimų rodymą, todėl Jūs esate apsaugotas nuo papildomų reklamos išlaidų.

Antra, su AdWords Reklamos kampanija galėsite nuosekliai palaikyti tikslinių lankytojų srautą ir jį kontroliuoti. Lankytojų srauto didėjimas ar mažėjimas su Google AdWords bus labiau palaipsninis.

Dar viena Google AdWords reklamos nauda – tai kryptingas klientų taikymas. Savo skelbimus galite nukreipti į konkrečius geografinius regionus, galima taikyti pagal kalbą, socialinę grupę, skelbimus taip pat galima rodyti pasirinktais laiko intervalais.

Net jei Jūsų įmonės reklama jau yra rodoma Google Paieškos Rezultatuose, AdWords padės Jums pritraukti naujų lankytojų, besinaudojančių Google paieškos varikiu bei reklamos tinklu. Savo įmonės reklamą galite parodyti potencialiems klientams tada, kai yra didžiausia tikimybė, kad jie ją pastebės. Naudojantis Google Paieškos Sistema galite reklamuotis milijoninei potencialių klientų auditorijai visose Google partnerių svetainėse.

Efektyvi ir savalaikė kontrolė – dar viena, ne mažiau svarbi Google AdWords reklamos nauda. Jūs galite redaguoti skelbimus ir reguliuoti savo biudžetą tol, kol gausite norimus reklaminės kampanijos rezultatus. Kadangi Google AdWords nėra minimalių išlaidų reikalavimo ar įsipareigojimų laiko atžvilgiu, bet kuriuo metu galite lengvai padidinti arba sumažinti kainą už paspaudimą arba dienos biudžeto limitą, pristabdyti arba visai sustabdyti reklaminę kampaniją.

Tačiau didžiausia Google AdWords nauda yra galimybė įvertinti reklaminės kampanijos efektyvumą bei apskaičiuoti kainą. Nustačius tam tikrą kainą už paspaudimą (pay-per-click), Jūs mokate tik tuomet, jei lankytojas paspaudžia ant Jūsų skelbimo. Tai reiškia, kad kiekvienas reklaminės kampanijos biudžeto litas išleidžiamas naujų klientų paieškai. Google ne tik leidžia tiksliai pamatyti, kur buvo rodomas skelbimas, tačiau padeda Jums įvertinti AdWords Skelbimo efektyvumą, AdWords Reklamos Lankstumą bei suprasti, analizuoti ir valdyti skelbimo rodymo parametrus.



Parašykite mums!