▷ Facebook remarketingas | scopri.lt
8 662 92616

Kas yra „Facebook“ remarketingas?

„Facebook“ remarketingas (dar vadinama „Facebook“ pakartotinė rinkodara) – tai būdas prisijungti prie „Facebook“ naudotojų, kurie aplankė jūsų svetainę. Tai pasiekiama įdiegiant pikselį į savo tinklapį, kuris perduoda informacija atgal į „Facebook“.

Jei vartotojas yra prisijungęs, jo paskyra yra užregistruojama ir tada gali būti naudojama pakartotinės rinkodaros kampanijose. Jūs privalote nustatyti individualią auditoriją, bei nustatyti tikslus kuriuos vartotojas turi pasiekti. Jei vartotojas nepasiekė nustatyto tikslo, jis yra pridedamas į remarketingo tikslinę auditoriją. Be to, galite lengvai suskirstyti savo individualią auditoriją, kurdami atskiras demografijas ir nukreipdami juos į atitinkamą turinį.

Kokia „Facebook“ remarketingo nauda jums?

„Facebook“ remarketingas gali būti labai naudinga mažoms įmonėms:

Mažesnė kaina už paspaudimą

Paprastai „Facebook“ turi mažesnę kainą už paspaudimą nei remarketingas paieškos sistemose. Tai yra todėl, kad „Facebook“ srautas yra mažiau tikslingas. Paieškos sistemos paprastai veikia su būriu klientų kurie jau ieškojo Jūsų produkto. Tuo tarpu „Facebook“ pasiekia naujus potencialius klientus.

Adresatų sąrašų integravimas

Jūs galite sukurti „Facebook“ remarketingo kampaniją, pagrįstą ne svetainių sąrašais, o adresatų sąrašais. Viskas, ką jums reikia padaryti, yra sukurti individualią auditoriją ir importuoti adresatų sąrašą. Tuomet „Facebook“ jį suderina su profiliu pridėtu elektroniniame laiške. Tokiu būdų Jūs galite pasiekti tokią auditoriją, kuri net nežinojo jog Jūs turite „Facebook“ puslapį.

Didesnės konversijos

„Facebook“ remarketingas leidžia jums pasiekti didesnes konversijas (pardavimų rodiklį). Jeigu Jūsų pramonė yra ypač konkurencinga, Jūsų klientas naršys kelis tinklapius kol atliks pirkimą. Palikę svetainę jie gali pamiršti Jūsų prekės ženklą ir taip prarasite klientą.

Remarketingas išsprendžia tokias problemas.

Kuomet klientas palieka Jūsų svetainę ir pamato Jūsų reklamą „Facebook“, Jūs tampate labiau atpažįstami ir tai padidiną tikimybę jog jie taps būtent Jūsų klientais.

Socialinis įrodymas

Laimingi klientai dažnai gali pasidalinti teigiamais komentarais ir įsitraukti į Jūsų skelbiamą turinį „Facebook“ platformoje. Tai reiškia, kad ankstesni klientai Jums gali pritraukti naujų klientų.

Kuomet potencialūs klientai mato teigiamus atsiliepimus per remarketingą, tai gali gerokai padidinti konversijos galimybes bei taip didinti Jūsų prekės žinomumą.

 

Naudodamiesi „Facebook“ remarketingu Jūs galite pasirinkti individualias auditorijas – potencialius, esamus klientus ir netgi tuos, kurie niekada apie Jus negirdėjo. Kadangi „Facebook“ remarketingas nenustato minimalių investicijos ribų, tai yra prieinama kiekvieno kišenei.

 

Daugiau informacijos Facebook Remarketingą Užsisakykite Facebook Remarketingą


Parašykite mums!