▷ Elektroninis marketingas - Dalis 2
8 662 92616
    

Konversija – tai Jūsų pinigai internete. Kaip padidinti ją?

Konversija – tai vartotojų atliktas naudingas veiksmas svetainėje, pvz.:

  • Turintiems elektroninę parduotuvę šis rodiklis nurodo, kiek procentų apsilankiusių vartotojų apsipirko.
  • Informacinėje svetainėje apie teikiamas paslaugas šis parametras nurodo, kiek skambučių sulaukėte iš apsilankiusių vartotojų.

Tai pats svarbiausias kokybės svetainėje rodiklis, kurį žino tik svetainės savininkas. Statistinis variantas Lietuvoje – 1 %. Tai reiškia, kad iš 100-o užėjusių į Jūsų svetainę vartotojų tik 1 perka. Nereiškia, kad ši formulė universali Lietuvos rinkai, nes vartotojus paskatinti veiksmui galima įvairiausiais metodais. Naudodami skirtingus metodus, gausime ir skirtingus rezultatus.

Skaityti daugiau

 


Parašykite mums!