▷ SEO optimizacija
8 662 92616


Originali reklaminė kampanija skirta Cristiano Ronaldo apskriejo pasaulio žiniasklaidą

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti socialiniuose tinkluose ir ten pasiekusi beveik 2 milijonus vartotojų, žinia apie Vilniaus kvietimą Ronaldo pavakarieniauti netrukus pasirodė ir didžiuosiuose tarptautiniuose naujienų portaluose. Skaityti daugiau



“Google Ads” pašalina vidutinės pozicijos metriką

Beveik pastaruosius du dešimtmečius „Google Ads“ vidutinės pozicijos metrika buvo pagrindinis našumo rodiklis daugeliui vartotojų kurie naudojasi google reklamos paslaugomis. Jei rengsite ar gausite „Google Ads“ ataskaitas, greičiausiai ten rasite metriką.

Šių metų vasarį „Google“ paskelbė, kad panaikins vidutinę poziciją nuo šio rugsėjo 30d.

Akivaizdu, kad daugelis „Google Ads“ naudotojų tuo pernelyg nesidžiaugia, juolab kad tai viena iš seniausių ir populiariausių metrikų. Taigi kodėl „Google“ pašalino metriką ir kuo ji buvo pakeista?

Laimei, mes sukūrėme patogų straipsnį su viskuo vienoje vietoje. Čia yra viskas, ką reikia žinoti apie vidutinės pozicijos metrikos pašalinamą iš „Google Ads“. Skaityti daugiau



Svetainės greičio svarba

Tinklalapio našumo optimizavimas, technologinis pranašumas, patrauklus dizainas yra vieni iš pagrindinių veiksnių, lemiančių šiuolaikinių interneto įmonių sėkmę. Nepatrauklios ir lėtos internetinės svetainės žudo verslus, nes šiuolaikiniai klientai tampa vis labiau nekantresniais. Lėtas puslapis gali greit atbaidyti potencialius klientus, o greitas gali padidinti pardavimų skaičius bei pritraukti naujų klientų. Skaityti daugiau



Google My Business

Kas yra „Google My Business“

Trumpai tariant „Google My Business“ yra nemokama „Google“ teikiama priemonė, leidžianti verslo savininkams nustatyti trumpą aprašymą, rodantį jų pavadinimą, adresą, telefono numerį, darbo valandas ir svetainės nuorodą atitinkamuose paieškos rezultatuose, pvz., „Google“ vietiniuose žemėlapiuose, vietiniame ieškiklyje ir organiniuose reitinguose. Skaityti daugiau

 

Saugokitės – Lietuvoje plinta virusas, vagiantis e. bankininkystės duomenis

Pastarosiomis dienomis internete plinta kompiuterinis „Trojan“ tipo virusas „Emotet“. Kompiuterinis virusas nuo lapkričio 9 d. „Spam“ tipo laiškais atakuoja e. pašto serverius. ESET Lietuvos kibernetinio saugumo ekspertai įspėja, kad per pastarąjį mėnesį bandymų užkrėsti apsaugą turinčius kompiuterius Lietuvoje skaičius buvo padidėjęs iki 16 proc., jis nuolat kinta ir šiuo metu yra šiek tiek atslūgęs. Skaityti daugiau



Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR)

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas – tai visose ES šalyse privalomas teisės aktas, priimtas Europos Parlamento ir Europos tarybos.

BDAR paskirtis – įgyvendinti duomenų apsaugos reformą, taikomą valdžios institucijoms, verslo įmonėms bei privatiems asmenims.

BDAR reformos tikslas – suteikti papildomą fizinių asmenų duomenų apsaugą ir nustatyti griežtesnius reikalavimus tuos duomenis tvarkantiems asmenims.

BDAR įsigaliojo nuo 2018 gegužės 25 d.

Skaityti daugiau



SSL Sertifikatai: Kaip tai paveiks Jūsų svetainę

Pastaruosius kelerius metus, Google bando priversti svetainių savininkus įsidiegti SSL saugumo sertifikatus. Viskas prasidėjo 2014 metais, su „HTTPS Everywhere“ kampanija, kurios tikslas buvo parodyti SSL sertifikato naudą vartotojams.

Šiuo metu, yra virš dviejų trečdalių visų svetainių, kurios neturi įdiegto SSL saugumo sertifikato, ir Google pradeda dėti žingsnius, kad šią situaciją pakeisti.

Nuo šių metų Liepos mėnesio įvestas Google SSL sertifikato reikalavimas, ir visos svetainės, kuriose jis nebus įdiegtas, bus žymimos kaip nesaugios Google Chrome naršyklėje. Skaityti daugiau



„Google” pateikia “Hotel Ads” į “Google Ads” skelbimų platformą

Šią savaitę „Google“ paskelbė, kad „Google Ads“ (anksčiau „Google Adwords“) platforma, įveda naują kampanijos tipą „Hotel Ads“.  Taip pat yra sukurtas naujas „Google Hotel Ads Center“ valdymo centras, kuriame galima nurodyti Jūsų valdomo viešbučio paslaugų kainas, ir perteikti jas reklaminiame skelbime.

Skaityti daugiau



Įsigaliojo „Google“ draudimas reklamuoti kriptovaliutas

„Google“ pranešė, kad nuo birželio mėnesio uždraus visas kriptovaliutų bei su jomis susijusio turinio reklamas.

Pagal naująją tvarką uždraudžiama visa nereguliuojamo spekuliatyvaus turto reklama.
Viso „Google“ skaičiuoja, kad pernai 2017 metais dėl taisyklių pažeidimų pašalino 3,2 mlrd. reklamų, o tai yra beveik dvigubai daugiau nei 2016-aisiais. Skaityti daugiau



Parašykite mums!