▷ “Google Ads” pašalina vidutinės pozicijos metriką | scopri.lt
8 662 92616

2019.09.05 ignas

“Google Ads” pašalina vidutinės pozicijos metriką

Beveik pastaruosius du dešimtmečius „Google Ads“ vidutinės pozicijos metrika buvo pagrindinis našumo rodiklis daugeliui vartotojų kurie naudojasi google reklamos paslaugomis. Jei rengsite ar gausite „Google Ads“ ataskaitas, greičiausiai ten rasite metriką.

Šių metų vasarį „Google“ paskelbė, kad panaikins vidutinę poziciją nuo šio rugsėjo 30d.

Akivaizdu, kad daugelis „Google Ads“ naudotojų tuo pernelyg nesidžiaugia, juolab kad tai viena iš seniausių ir populiariausių metrikų. Taigi kodėl „Google“ pašalino metriką ir kuo ji buvo pakeista?

Laimei, mes sukūrėme patogų straipsnį su viskuo vienoje vietoje. Čia yra viskas, ką reikia žinoti apie vidutinės pozicijos metrikos pašalinamą iš „Google Ads“.

Kas yra vidutinė pozicijos metrika?

Vidutinė pozicija buvo įžvalgi metrika, kurią pamilo daugelis „Google Ads“ vartotojų. Kaip jūs tikriausiai galite atspėti iš jos pavadinimo, ji nurodo vidutinę jūsų skelbimo rodymo poziciją „Google“.

Vidutinė 3 pozicija reikštų, kad daugelyje jūsų skelbimo gaunamų parodymų skelbimas rodomas šalia puslapio viršaus. Bet svarbu paimti metriką su žiupsneliu druskos. Kadangi šis skaičius yra vidutinis, tai dar nereiškia, kad jūsų skelbimas užima 3 vietą visiems jį matantiems. Gali būti, kad kai kurių parodymų metu jūsų skelbimas gali būti toks pat žemas kaip 6 pozicija. Metrika tik nurodo daugumos gautų parodymų vietą.

Kodėl „Google“ pašalino metriką?

Yra daug spėlionių, kodėl „Google“ pašalina šią metriką iš „Google Ads“ reklamos platformos. Patys „Google“ teigia, kad ji jau nėra naudinga ir yra daug geresnių metrikų (apie kurias vėliau aptarsime).

Kad ir kokia būtų tikroji metrikos pašalinimo priežastis, ji nebebus gražinta. Vietoj to, „Google“ jau paskelbė keletą naujų metrikų, kurios suteiks daug geresnę vartotojo skelbimų apžvalgą.

Kuo keičiama vidutinės padėties metrika?

2018 m. Lapkričio mėn. „Google“ pristatė 2 naujas metrikas, kurios buvo „Parodymo (absoliutus didžiausias) procentas“ ir „Parodymo (didžiausias) procentas“. Abi šios metrikos padeda apibūdinti, kokia procentinė jūsų skelbimų dalis rodoma puslapio viršuje, ir absoliutaus puslapio viršuje. „Google“ teigimu, ši metrika suteikia daug aiškesnį vaizdą apie jūsų skelbimo našumą, palyginti su vidutine pozicija.

impression-metrics

Kaip matote iš aukščiau esančio paveikslėlio, absoliuti viršutinė metrika (mėlyna) iš esmės rodo, kokį procentą parodymų gaunate 1 vietoje. O viršutinė metrika (geltona) rodo parodymų procentą, kurį reitinguojate tarp 1–4 pozicijų. Detalesnis metrikos paaiškinimas būtų toks.

Absoliuti viršutinė pozicija

Ši metrika yra jūsų parodymų skaičius, gautas absoliučioje viršutinėje vietoje (pats pirmasis reklamos skelbimas puslapio viršuje), padalytas iš bendro parodymų skaičiaus. Ji iš esmės pateikia, koks procentas jūsų skelbimų buvo parodytas 1 vietoje.

Pvz., 67% reikštų, kad 67% jūsų skelbimo gautų parodymų buvo aukščiausiame rezultatų taške.

Viršutinė pozicija

Ši metrika apskaičiuojama atėmus visus parodymus, kuriuos gavote iš skelbimų, esančių aukščiausiose pozicijose virš natūralios paieškos rezultatų, padalytą iš reklaminio skelbimo parodymų skaičiaus. Panašus į aukščiau pateiktą metriką, jis taip pat parodo, koks procentas jūsų skelbimų buvo rodomas virš natūralios paieškos rezultatų.

Pavyzdžiui, 88% skaičius pasakytų, kad 88% jūsų skelbimo parodymų buvo aukščiau natūralių paieškos rezultatų, esančių 1–3 vietose.

Žymos :


Parašykite mums!