▷ Originali reklaminė kampanija skirta Cristiano Ronaldo apskriejo pasaulio žiniasklaidą | scopri.lt
8 662 92616

2019.09.11 ignas

Originali reklaminė kampanija skirta Cristiano Ronaldo apskriejo pasaulio žiniasklaidą

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti socialiniuose tinkluose ir ten pasiekusi beveik 2 milijonus vartotojų, žinia apie Vilniaus kvietimą Ronaldo pavakarieniauti netrukus pasirodė ir didžiuosiuose tarptautiniuose naujienų portaluose.

Praėjus 48 valandoms nuo kampanijos starto apie ją jau publikuota daugiau nei 70 straipsnių, pasiekiančių milijardinę užsienio žiniasklaidos auditoriją, rašoma organizatorių pranešime spaudai. Apie Vilniaus pasiūlymą futbolo superžvaigždei parašė didžiosios Vokietijos žiniasklaidos priemonės „Focus“, „Berliner Zeitung“, vienas didžiausių Prancūzijos kanalų „Orange.fr“, šios šalies televizijos „TV5Monde“ portalas, didieji Šveicarijos, Nyderlandų, Belgijos, Austrijos, Graikijos, Rumunijos naujienų kanalai bei tarptautinė sporto žiniasklaida, tarp kurios – JAV sporto naujienų kanalas „SportBible“. Kampanija susidomėjo Portugalijos televizija „TVI“, išsamią fotografijų galeriją pristatė populiarioji „BoredPanda“.

Tarptautinis naujienų portalas „MSN“ vakar rašė: „Lietuvos sostinė Vilnius – pirmasis miestas, pasinaudojęs galimybe prisistatyti kaip siūloma dviejų futbolo superžvaigždžių Cristiano Ronaldo ir Lionelio Messi vakarienės vieta. […] 34-metis iš Juventus komandos jau galėjo susidaryti įspūdį apie Vilniaus kulinarinius pasiūlymus antradienį – jis su Portugalijos nacionaline rinktine ten žais Europos čempionato atrankos rungtynėse prieš Lietuvos komandą“.

„Žinia apie garsiausio pasaulio futbolininko vizitą Vilniuje mums reiškė, kad vieną ar dvi dienas pasaulio sporto mėgėjų ir žiniasklaidos dėmesys bus atkreiptas į Lietuvos sostinę. Pasinaudojome šia proga pristatyti ne tik patį miestą, bet ir geriausius jo restoranus, kurie nusipelnė tarptautinio pripažinimo, – sakė „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. – Džiaugiamės ne tik tuo, kad ši, galima sakyti, žaibiškai sukurta kampanija mobilizavo didžiulės tarptautinės auditorijos dėmesį, bet ir tuo, kad šis Vilniaus žingsnis užsienio žiniasklaidoje buvo pastebėtas kaip sumanus ir savalaikis komunikacinis ėjimas.“

Vienas didžiausių Prancūzijos portalų „Orange“, kurį kas mėnesį skaito 250 mln. žmonių auditorija, nepagailėjo komplimento: „[Vilniaus] šūvis apskaičiuotas tobulai, nes Cristiano Ronaldo kartu su Portugalijos komanda šį antradienį žaidžia prieš Lietuvą Europos čempionato atrankos rungtynėse LFF stadione Vilniuje.“

Specialų vaizdo reportažą apie Vilniaus pasiūlymą sukūręs populiarus Vokietijos sporto kanalas „Sport1“ savo portale rašė: „Cristiano Ronaldo norėtų pavakarieniauti su Lioneliu Messi. Lietuvos sostinės meras pasinaudojo šia proga pateikti neįprastą pasiūlymą. Cristiano Ronaldo atliko aukštą perdavimą, o Lietuvos sostinė Vilnius talentingai jį realizavo“.



Parašykite mums!