▷ Nuo ko pradėti kuriant naują internetinį projektą? | scopri.lt
8 662 92616

2013.03.20 admin

Nuo ko pradėti kuriant naują internetinį projektą?

Įmonės, pradedančios investuoti į internetinę reklamą, labai daug dėmesio skiria dizainui. Bet ką jos gauna investavusios didelius pinigus į kokybišką dizainą? Ar jų investicijos atsiperka? Ar pasiekiami svetainės tikslai?

Kokiu tikslu kuriama svetainė?

Visų pirma, prieš pradedant kurti svetainę, reikėtų nusistatyti tikslus: ką joje reikės publikuoti ir kas aktualu ateinančiam vartotojui? Tikslų prioritetus reikėtų dėlioti pagal tai, ko nori vartotojai, o ne įmonės vadovybė. Aš projektus visada vykdau tokia tvarka:svetaines tikslas

  1. analizuoju paslaugą/prekę;
  2. atlieku raktažodžių analizę;
  3. tiriu konkurentus, analizuoju jų svetainėse pateikiamą turinį;
  4. nusprendžiu, kas bus publikuojama svetainėje;
  5. sudarau svetainės struktūrą, kuriu turinį;
  6. kuriu svetainės maketą, dizainą;
  7. atlieku programavimo darbus;
  8. sukeliu sukurtą turinį, atlieku vidinę optimizaciją;
  9. atlieku išorinę SEO optimizaciją;
  10. atlieku svetainės auditą.

Laikantis tokio plano, projektai visada būna sėkmingi. Tuo tarpu pradedantieji praleidžia visus paryškintus punktus ir atlieka tik 6, 7. Pradedančiųjų svetainės kūrimo būdas:

  1. sukuriame dizainą;
  2. suprogramuojame;
  3. nukopijuojame turinį iš kitų puslapių;
  4. ieškome atsakymų, kodėl mūsų idėja „neveikia“;
  5. uždarome projektą.

Koks yra geras svetainės dizainas?

Tarp dizainerio ir kliento šiuo atveju vyksta amžina diskusija ir dažnai nesutariama. Mano nuomone, geras dizainas yra toks kuris yra aiškus, neapkrautas ir nebūtinai gražus akiai. Svetainių dizaino kūrime, kaip ir mene, yra daug priešpriešų. Bet, prieš veldamiesi į diskusiją su dizaineriu,  gerai pagalvokite, ar Jums reikia dizaino, ar Jūs į jį žiūrėsite prieš užmiegant kaip į paveikslą ant sienos? Svarbiausias svetainės rodiklis – kiek pardavimų ji sugeneruoja. Per savo praktiką esu matęs tikrai neskoningų svetainių su aukštais pardavimo rodikliais. Vartotojas ateina į svetainę ieškoti informacijos, o ne grožėtis dizainu.

Geriausią rezultatą gauna tie svetainių savininkai, kurie visiems 10 punktų skiria tiek jėgų, kiek reikia. Žinoma, svetainės kūrimas pagal visus standartus kainuoja brangiai. Mūsų tik 3 milijonai, todėl mažesnėse rinkos nišose kartais neapsimoka tiek investuoti į svetainę. Turėdami ribotą biudžetą, investuokite į turinį, jo matomumą, tuomet Jūsų puslapis susilauks sėkmės ir maksimalios investicijų grąžos.

Žymos : , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!