2013.06.05 admin

404 klaida puslapyje

Nesvarbu, kokią svetainę Jūs turite ir kaip ja rūpinatės, klaidų svetainėje išvengti praktiškai neįmanoma. Svarbiausia, kaip su jomis tvarkysitės.

Kai puslapis nerandamas, generuojama 404 klaida. Dažna svetainė Lietuvoje klaidos puslapyje nepateikia jokios informacijos vartotojui, ir jis išeina.

Kokios 404 klaidos atsiradimo priežastys?

Vartotojas į klaidingą puslapį gali užeiti dėl įvairių priežasčių, bet pagrindinė iš jų – puslapis buvo perkeltas.

Sukurti svetainės puslapiai nuolat gauna nuorodų iš kitų puslapių, dėl to dažnu atveju vartotojas randa jų internete ir paspaudžia seną nuorodą, kuri jau neegzistuoja. Svetainės turinys nuolat keičiamas, bet ar Jūs, svetainės savininkas, visada išlaikote tą pačią nuorodų struktūrą? Ar palaikote senas nuorodas?

Jei sukuriamas puslapis su nuoroda:

1. http://www.example.com/prekes-pavadinimas1/

o vėliau pakeičiama į:

2. http://www. example.com /prekes-pavadinimas2/

ar pirmoji nuoroda yra išlaikoma? Norint išlaikyti veikiančią nuorodą, reikia kurti 301 redirect‘us, arba pačiu blogiausiu atveju reikia pasirūpinti informatyviu klaidos puslapiu.

Kaip sukurti idealų 404 klaidos puslapį?

Venkite nukreipimų į pradinį puslapį

Daugelis svetainių nukreipia vartotojus iš klaidos puslapio į pradinį svetainės puslapį. Dėl to vartotojai klaidinami, nes jie pamato ne tai, ko ieškojo.

Informuokite vartotoją apie klaidą

Sukurkite vientiso dizaino klaidos puslapį ir pasakykite vartotojui, kad ieškomas puslapis neegzistuoja. Taip sudarysite nuomonę, kad puslapis nėra uždarytas, o neegzistuoja tik nuoroda.

Įkelkite svetainės žemėlapį

Svetainės žemėlapis klaidos puslapyje leis vartotojui greitai suvokti svetainės struktūrą ir suprasti, apie ką ji. Išnagrinėjus svetainės žemėlapį, galima greitai patekti ten, kur norima.

Naudokite vartotojams aiškius terminus

Vartotojams aiškiai nurodykite, kad puslapis nerastas, ir pasiūlykite tai, ko jie ieško, surasti svetainės žemėlapyje. Atsiprašykite vartotojo, leiskite jam suprasti, kad klaida įvyko ne dėl jo kaltės.

Įsitikinkite, kad vartotojas gali ieškoti

Įkėlus paieškos laukelį į klaidos puslapį, vartotojas turės galimybę ieškoti tai, ko čia ir atėjo.

Sukūrę aiškų ir patogų 404 puslapį, Jūs pritrauksite išeinančius vartotojus, kuriems įvyko vienokia ar kitokia klaida – neleiskite jiems išeiti.

Žymos : , , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!