2013.03.06 admin

Facebook “Like” pirkimas – ar verta pirkti Facebook fanus?

facebook like pirkimasIšpopuliarėjus “Facebook”, daugelis įmonių pradėjo reklamuotis šiame socialiniame tinkle. Norint pritraukti klientus, taikomi įvairiausi metodai, ir vienas iš jų – tai fanų pirkimas. Kiek teko bendrauti su įmonių, pirkusių “Facebook” fanus, vadovais, jie it susitarę teigė, kad „Facebook“ reklama neveikia. Bet juk reklama veikia visada ir visur, taigi paanalizuokime, kokias klaidas jie padarė.

Reklamos našumas – tikslinė auditorija

Visi puikiai žinome, kad reikia reklamuotis tikslinei auditorijai, nes tik tada reklama gali atsipirkti. Ar “Facebook” socialiniame tinkle yra Jūsų tikslinė auditorija? Nors vidutinis vartotojo amžius ten yra 22 metai, siūlant paslaugas ar prekes ne senjorams, čia tikrai galima rasti susidomėjusių. Tai kodėl “Facebook” like pirkimas nepasiteisino? Perkant “Facebook” fanus, gaunama didelė auditorija, bet ji nėra tikslinė. Čia ir yra šių paslaugų teikėjų paslaptis, apie kurią jie neužsimena ir, Jums parduoda didelį skaičių fanų, bet ne padidėjusius pardavimus.

Kaip pritraukti preke susidomėjusius vartotojus?

Naudojant “Facebook” reklamą, kaip ir visoje reklamoje, reikėtų turėti ilgalaikį planą ir gerai pagalvoti apie savo klientus. Reklamuojantis reikėtų transliuoti tokią žinutę, kuria domėsis Jūsų klientas, bet ne priešingai. Pagalvokite, ką veikia ir kuo domisi Jūsų klientai, kalbėkite apie tai, ir fanų skaičius augs natūraliai. Po ilgesnio laiko bus susidaręs tikslinės auditorijos ratas, kuris mėgs ne tik Jus, bet ir Jūsų prekes ar paslaugas.

“Facebook” fanų pirkimas – tai greita ir pigi reklama, bet ji neatneša jokios naudos. Kam Jums investuoti pinigus, kurie nesuteikia naudos?

Žymos : , , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!