2014.07.11 admin

GOOGLE ADWORDS VAIZDO ĮRAŠŲ YOUTUBE REKLAMA – JAU IR LIETUVOJE

Jei jau kurį laiką savo pardavimų didinimui naudojiesi „Google AdWords“ paslauga, turbūt pastebėjai, kad tavo raktiniams žodžiams vis didėja konkurencija? Dėl šios priežasties brangsta „AdWordS‘ai ir tada nejučiom pradedi svarstyti, ar vis dar apsimoka reklamuotis.

Šios abejonės neapleido ir manęs iki kol aš atradau, kad Lietuvoje „Google AdWords“ reklama yra galima per vaizdo įrašus.

Mūsų laimei, daugelis marketingo atstovų dar nėra išsamiau susipažinę su „Google Adwords“ vaizdo įrašų skelbimų reklama. Tai atveria dar platesnes galimybes pigiau pritraukti klientus.

Atsiranda galimybė žymiai pigiau pritraukti naujų klientų. Skamba nuostabiai, tiesa? Išlaidos, žinoma, gali skirtis priklausomai nuo tavo verslo pobūdžio, tačiau vidutiniškai tai yra vos 6 centai už susidomėjusį klientą.

Trumpa „Google AdWords“ vaizdo įrašų reklamos apžvalga

„AdWords“ vaizdo įrašai leidžia rodyti reklaminius skelbimus „Youtube“ paieškos sistemoje, prieš, po arba per klipus. Taip pat ir „Google“ vaizdinės reklamos tinkle. Skirtingai nuo tradicinės „Google AdWords“ reklamos, vaizdinė gali pasiekti tikslinę auditoriją efektyviau.

Skelbimų taikymas yra nesudėtingas (pagal amžių, lytį ar pomėgius), tačiau labai naudingas. Didžiausias „Google AdWords“ vaizdo įrašų reklamos privalumas tas, kad yra didesnė galimybė kontroliuoti, kas matys tavo reklamą.

Google „TrueView“ – Du skelbimų tipai

Gera naujiena ta, kad vaizdo įrašai yra apmokestinami tik tada, kai vaizdo įrašas yra iš tikro peržiūrimas vartotojo. Tai yra grįžtamasis ryšis reklamuotojams.

Kas yra vartotojas? Iš kur jis? Ir svarbiausia, ar jis žiūri reklamą?

Geriausi vaizdo įrašų rinkodaros specialistai gali interpretuoti šią informaciją tam, kad būtų parenkami tiksliausi raktažodžiai ir skelbimų taikymas. Jei informacija bus dažnai peržiūrima (kasdien, kas savaitę), su laiku atsiras galimybė ženkliai sumažinti savo išlaidas reklamai.

Du „TrueView“ siūlomi formatai yra vaizdo įrašų skelbimai sraute ir vaizde. Jie veikia skirtingai ir skirtumus yra tikrai verta paminėti, nes nuo jų priklauso tai, kaip žmonės kontaktuos su reklama ir, ką reikia daryti, kad ji pasiektų žmones.

Vaizdo įrašų skelbimai sraute: skelbimai pasirodo „Youtube“ partnerių vaizdo įrašų pradžioje, viduryje arba pabaigoje (partneris yra koks nors „Youtube“ vartotojas, kuris sutinka rodyti skelbimus savo įrašuose ir tokiu būdu užsidirba pinigus). Stebėtojai turi galimybę praleisti rodomą skelbimą iškart po 5 sekundžių. Jei vaizdo reklama yra 30 sekundžių ar ilgesnė, tenka mokėti tik tada, kai yra pasiekiama minėtoji sekundžių riba. Todėl patartina į tai atsižvelgti kuriant vaizdo reklaminį klipą ir pilnai išnaudoti visą 30 sekundžių skirtą laiką.

Vaizdo įrašų skelbimai vaizde: Skelbimai yra rodomi šalia kitų „Youtube“ vaizdo įrašų ir yra ženklinami kaip reklama. Mokėti reikia, kai tik vartotojas paleidžia vaizdo įrašą.

Skelbimas gali būti rodomas įvairiais formatais, tereikia pasirinkti geriausią, kuris tinka Jūsų produktui arba paslaugai. Apie tai, kaip sužinoti, kokia vaizdo įrašo reklama yra tinkamiausia Jūsų reklaminei kampanijai, kalbėsiu kitame straipsnyje.

 

 



Parašykite mums!