2018.07.25 ignas

„Google” pateikia “Hotel Ads” į “Google Ads” skelbimų platformą

Šią savaitę „Google“ paskelbė, kad „Google Ads“ (anksčiau „Google Adwords“) platforma, įveda naują kampanijos tipą „Hotel Ads“.  Taip pat yra sukurtas naujas „Google Hotel Ads Center“ valdymo centras, kuriame galima nurodyti Jūsų valdomo viešbučio paslaugų kainas, ir perteikti jas reklaminiame skelbime.

Šis žingsnis yra panašus į prieš kelis metus atliktą „YouTube True View“ reklamos kampanijų integravimą į „Google Adwords“ platformą.  „Hotel Ads“ skelbimai buvo reklamuojami „Google Maps“ sąraše, o vėliau ir paieškos rezultatuose ir buvo tvarkomi atskiroje skelbimų tvarkymo platformoje. Ši paslauga yra teikiama viešbučių savininkams ir internetinėms kelionių agentūroms.

Naujosios „Hotel“ kampanijos, yra įtrauktos tarp pasirinkimų, prieš pradedant kurti naują reklaminę kampaniją „Google Ads“ platformoje, tačiau jos vis dar yra testavimo fazėje su tokiomis įmonėmis, kaip Despegar.com ir Koddi.

Kampanijos ir toliau veiks, paslaugų su kriterijais failo įkėlimo į sistemą, principu. Naujasis „Google Hotel Ads Center“ sukurtas taip, jog būtų lengviau valdyti ir optimizuoti, paslaugų su kriterijais, failus. Taip pat šį valdymo centrą planuojama papildyti dinaminės pakartotinės rinkodaros skelbimų kūrimo funkcijomis.

Esama „Hotel Ads Center“ platforma, bus atnaujinama į naująją versiją, ne iškart, o etapais. Pirmiausia bus pradedama nuo pagrindinių bazinių funkcijų, daugiausiai dėmesio skiriant vartotojo sąsają sukurti kuo patogesnę ir paprastesnę naudojimui.

Tie, kurie nori būti pirmieji, išbandę šią naujovę, ar sužinoti apie ją naujienas pirmi, turi užpildyti susidomėjimo formą.



Parašykite mums!