2013.04.17 admin

Išorinė svetainės optimizacija – nuo ko pradėti?

Atlikus vidinę optimizaciją, būtina išorinė svetainės optimizacija. Jums būtina gauti nuorodų į Jūsų svetainę, nes konkurencinėje kovoje neįmanoma laimėti be nuorodų.

nuorodos

Neskaičiuokite, kiek turite nuorodų

Stenkitės gauti kuo kokybiškesnes nuorodas, bet ne kuo daugiau jų. Esu matęs svetainių, kurios turi keletą nuorodų, bet Google paieškoje pasiekia puikių rezultatų. Kiekybė negelbsti, svarbiausia – kokybė.

Kaip įvertinti nuorodos kokybę

Seniau didelį dėmesį reikėdavo skirti tam, kaip nuoroda sukuriama. Bet šiandien prioritetas didėja puslapiui, iš kurio gaunama nuoroda, todėl svarbiausi faktoriai yra šie:

  • koks svetainės autoritetas internete;
  • kiek turinys puslapyje panašus su Jūsų publikuojamu turiniu.

Kaip įvertinti svetainės autoritetą?

Paprasčiausias autoriteto įvertinimas galimas pagal tris parametrus:

Parametro pavadinimas Vidutinė reikšmė Lietuvos rinkos svetainėms
Domain Authority 20 – 30
Page Authority 20 – 30
PageRank 3
*spauskite ant parametro pavadinimo ir pasitikrinkite savo svetaines
 

Atminkite, kad kiekvienas svetainės puslapis turi skirtingus reitingus, nes atskiras svetainės puslapis reitinguojamas skirtingai.

Kaip įvertinti turinio panašumą?

Atkreipkite dėmesį į tą svetainės puslapį, iš kurio gaunate nuorodą. Ar tas puslapis kalba apie Jūsų produktą/prekę, o jo tematika – aktuali? Jei atsakymas „taip“, tada nuorodą gaunate iš tikslinio puslapio, jei atsakymas „ne“, ši nuoroda nėra naudinga Jūsų svetainei.

Parametro pavadinimas www.seolyderis.lt 2013-04-17
Domain Authority 23
Page Authority 34
PageRank 2

Galime daryti išvadą, kad šios svetainės autoritetas vidutinis. Žinoma, aš siekiu kuo didesnio autoriteto, prie šios svetainės aktyviai dirbama nuo 2012 lapkričio mėnesio. Taigi laikas – itin svarbus faktorius autoritetui internete sukurti.

Žymos : , , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!