2013.01.30 admin

Konversija – tai Jūsų pinigai internete. Kaip padidinti ją?

Konversija – tai vartotojų atliktas naudingas veiksmas svetainėje, pvz.:

  • Turintiems elektroninę parduotuvę šis rodiklis nurodo, kiek procentų apsilankiusių vartotojų apsipirko.
  • Informacinėje svetainėje apie teikiamas paslaugas šis parametras nurodo, kiek skambučių sulaukėte iš apsilankiusių vartotojų.

Tai pats svarbiausias kokybės svetainėje rodiklis, kurį žino tik svetainės savininkas. Statistinis variantas Lietuvoje – 1 %. Tai reiškia, kad iš 100-o užėjusių į Jūsų svetainę vartotojų tik 1 perka. Nereiškia, kad ši formulė universali Lietuvos rinkai, nes vartotojus paskatinti veiksmui galima įvairiausiais metodais. Naudodami skirtingus metodus, gausime ir skirtingus rezultatus.

Kiek kainuoja vartotojas?

Kiekvienas į svetainę užėjęs vartotojas kainuoja pinigus, todėl nenašiai išnaudota svetainė tampa prastu pardavimo įrankiu. Ar pilnai išnaudojate savo svetainę? Ar priverčiate vartotoją atlikti tam tikrus veiksmus?

Kaip ženkliai padidinti pardavimus turint tokį patį vartotojų skaičių?

kaip padidinti konversija

1. Vertės pasiūlymas

Paveikslėlis viršuje rodo, kad Jūsų pardavimų pagrindas susideda iš vertės sukūrimo vartotojui. Jūs turite aiškiai parodyti vartotojui, kokią vertę jis gaus naudodamas Jūsų produktą/paslaugą – tai pati svarbiausia priemonė norint padidinti pardavimus. Parduokite problemos sprendimą, o ne produktą. Pvz., parduokite žvilgančius plaukus, o ne šampūną.

Konversija kyla, kai yra:

2. Aktualumas

Ar svetainė susijusi su tuo, ką vartotojas tikėjosi pamatyti užėjęs į ją?
Nuoroda į svetainę turi būti susijusi su vertės pasiūlymu vartotojui, o pateikta informacija – aktuali.

3. Aiškumas

Ar svetainėje pasiūlymo vertė aiškiai išreikšta ir ar kviečia vartotoją imtis veiksmo?
Aiškumas labai svarbus vartotojui, nes jis nelinkęs šifruoti sunkiai suprantamų tekstų ar neaiškių užuominų. Turi būti panaudojama ne tik tekstinė medžiaga (vartotojai ją tiesiog tingi skaityti), aiškumui sukurti naudokite paveiksliukus ir trumpus video.

4. Skuba

Ar yra požymių, kad veiksmo reikia imtis dabar?
Vartotojas nebūtinai turi būti pasiruošęs pirkti dabar, jis tik apžiūrinėja prekes/vertina paslaugas ir dar nėra tvirtai apsisprendęs. Reikėtų paskatinti vartotoją veiksmui, kad apsispręstų kuo greičiau, pvz.: “liko tik trys vienetai …, paskubėkite!”.

Konversija krinta, kai yra:

5. Išsiblaškymas

Ar svetainės turinys/dizainas nenukreipia vartotojo dėmesio?
Dažniausiai vartotoją patraukia ryškesnės svetainės vietos, todėl jose turi būti naudinga informacija, o ne dizaino elementas.

6. Nerimas

Kas kelia abejonių Jūsų svetainėje, ar nekyla nepasitikėjimo jausmas?
Svetainė turi sukelti pasitikėjimo pojūtį, kitaip vartotojas jaučia nerimą pirkdamas/susisiekdamas su jumis.

Ar jūsų svetainė atitinka konversijos kriterijus ir ar vartotojai neblaškomi, neverčiami nerimauti?

Žymos : , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!