2012.11.14 admin

Naujienlaiškiai – sena, bet vis dar efektyvi reklamos priemonė

Naujienlaiškių siuntimas – vienas seniausių reklamos internete būdas, bet tai nereiškia, kad neveiksmingas būdas. Elektroninių laiškų siuntimas nuo jų atsiradimo pradžios iki šių dienų stipriai pakito.

Kuo spamas skiriasi nuo naujienlaiškio?

Atrodo, kad čia vienas ir tas pats laiškas, bet, įsigilinus į sugeneruotus pardavimus po reklaminės kampanijos, rezultatai stipriai skiriasi. Spamas (kalbininkų kitaip vadinamas brukalu) yra laiško siuntimas asmeniui, kuris jo nėra užsisakęs, naujienlaiškis – tai laiškas, kurį vartotojas užsisakė gauti. Grąža iš naujienlaiškio yra ženkliai didesnė, nes dauguma vartotojų  prisimena, kur vedė savo pašto adresą – auditorija būna tikslinė. Per tiek metų nepageidautinų laiškų gavimo daugelis puikiai rūšiuoja informaciją vos paskaitę antraštes.

Kaip naujienlaiškiai atrodo?

naujienlaiskis fotografaskauneNaujienlaiškio forma yra neapibrėžta, visi ieško jiems labiausiai tinkančio varianto, bet kiekvienai sričiai ir auditorijai skirta reklama skiriasi. Gal tik kai kurios techninės galimybės stabdo naujienlaiškių dizaino subtilybes, bet kūrybiškumui ribų nėra. Dešinėje matote, kaip atrodo mano kurtas naujienlaiškis fotografaskaune.lt puslapiui.

Kaip surinkti pašto adresų duombazę

Žinoma, čia fantazijos reikalas: kuo idėja unikalesnė, tuo didesnis našumas, bet pagrindiniai būdai yra šie:

  • Surinkti vartotojų duomenų bazę be jų sutikimo.

Aš pats esu parašęs programą, kuri skenuoja lietuviškus puslapius ir juose aptiktus el. pašto adresus saugoja į duomenų bazę. Pašto adresų daug, daroma prielaida, kad jie lietuviški, bet nežinomi jokie kriterijai apie tuos asmenis, kurių el. pašto adresai surinkti – kokio jie amžiaus, kokie jų pomėgiai, todėl, naudojant šią sistemą, našumas ženkliai mažesnis.

  •  Sukurti vartotojų duomenų bazę su jų sutikimu.

Atrodo, koks skirtumas, ar vartotojas sutiko, ar ne – svarbiausia, turiu jo pašto adresą ir siunčiu jam laišką. Bet po daugelio bandymų nusprendžiama kaupti suinteresuotų klientų ratą. Kaip tai padaryti, yra daug būdų, o populiariausi iš jų šie:

  • pasiūlyti kažką mainais į el. pašto adresą – knygą, nuolaidą, naujienas ir t.t.;
  • vartotojui registruojantis, paprašyti sutikimo jam siųsti naujienas.

Naujienlaiškio vertė kartojant ir sudominant

Naujienlaiškiai tampa stipriu reklamos įrankiu tik tada, jei sukuriama nauda vartotoju, sudominama. Turite sugalvoti, kokią informaciją pateiksite, kad vartotojui būtų įdomu ją skaityti. Ir niekada nereikia pamiršti tęstinumo: žmonės turi savybę užmiršti, todėl jiems reikia kartoti. Tačiau neperlenkite lazdos, nes nuo kartojimo iki įkyrumo riba siaura.

Žymos : , , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!