2012.11.26 admin

Kodėl pirmas paieškos rezultatų puslapis yra būtinas?

Atliekant SEO optimizaciją, svarbiausias tikslas – patekti į pirmą paieškos rezultatų puslapį. O kodėl neužtenka antro? Juk antras – tai ne paskutinis.

Nepamenu, kas tai pasakė pirmas, bet visi, išmanantys SEO,  teigia: “Jei tavęs nėra pirmame Google puslapyje, tavęs nėra apskritai”. Lankomumo srautuose idealaus tikslumo nėra, bet apačioje pateikiau apytikslius rezultatų skaičius:

paspaudimai rezultatu lange pagal paieskos pozicija

Grafike aiškiai matosi, kad nuo 10 ir tolimesnių pozicijų rezultatai yra labai prasti.

Kodėl vartotojai neina į antrą paieškos rezultatų puslapį?

Laikas – didžiausia vertybė, todėl vartotojas tikslią informaciją nori gauti kuo greičiau. Paieška vykdoma tol, kol surandama reikiama informacija. Šiomis dienomis paieškos varikliai ištobulėję ir vartotojui pateikia labai tikslius rezultatus, todėl visi, ieškantys informacijos, nenueina į antrą puslapį – ir pirmajame yra pakankamai svetainių aktuliai informacijai surasti.

Ar būtina būti pirmoje pozicijoje?

Grafike aiškiai matyti, kad pirma pozicija atneša daugiausia lankytojų srauto. Žinoma, visada norime būti pirmi ir pirmiems sekasi geriausiai, nes jie “atsikanda” didžiausią gabalą rinkos. Bet ne visada pasiseka iškilti tiek, kiek norite, o darbo reikia įdėti daugiau negu tikėjotės. Tada tenkinamasi ir pirmu puslapiu, nes iš pirmo puslapio generuojamas ne didžiausias, bet visiškai pakankamas lankytojų srautas.

Mano manymu, reikėtų tezę perfrazuoti į tai, kad svarbiausia būti pirmam, o ne pirmame puslapyje. Būkite pirmi ir turėsite ženkliai didesnį vartotojų srautą.

Žymos : , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!