2013.01.09 admin

Raktiniai žodžiai – kaip parenkami raktažodžiai svetainei?

Norint gerų rezultatų paieškos sistemose, reikia atkreipti dėmesį į raktažodžius kurie svetainėje atlieka patį svarbiausią vaidmenį. Bet ar raktiniai žodžiai atrenkami teisingai, ar gaunami maksimaliai geri rezultatai? Pasigilinkime į tai.

Kur atliekama raktažodžių analizė?

Google sukūrė raktažodžių analizei skirtą įrankį: https://adwords.google.com/KeywordTool. Nespėliokite, kas tinka Jūsų rinkai, viską pasitikrinkite su šiuo įrankiu. Rašykite žodžius ar frazes – viską, kas Jūsų manymu aktualu Jūsų parduodamai prekei ar paslaugai. Peržiūrėję rezultatus pamatysite, kiek paklausus raktažodis jau veikiančiai ar planuojamai įkurti svetainei. Jeigu suvesti raktažodžiai populiarūs, Keyword Tool apačioje pasiūlys, panašias frazes. Dažniausiai siūlomos frazės yra neteisingos, bet, peržiūrėjus jas visas, kartais įmanoma rasti ir Jums tinkamų. Taip atrodo šis įrankis:

rakriniai zodziai raktazodziai

Konkurentų tyrimas

Norint gerai suprasti rinkoje naudojamas frazes, neužtenka tik peržiūrėti Keyword Tool įrankio rezultatų. Ištirkite atrinktų raktinių frazių lyderius, atkreipkite dėmesį į tai, kokias raktines frazes naudoja jie. Taip Jūsų turimas sąrašas pasipildys keletu svarbių raktinių frazių, kurias praleidote. Dažniausia užtenka peržiūrėti konkurentų title – jį rasite savo naršyklės viršuje:

bendoraitis svetainiu optimizavimas

Naudojamas title – “Svetainių optimizavimas – profesionalios SEO paslaugos”. Iš jo galime spręsti, kad naudojamos raktinės frazės yra „svetainių optimizavimas“, „SEO paslaugos“, „profesionalios SEO paslaugos“. Tada patikriname, ar tekste yra šių raktažodžių – matome, kad naudojama tik „svetainių optimizavimas“. Taigi, galime daryti išvadą, kad šis svetainės puslapis sukurtas būtent šiai raktinei frazei. Taip tirti reikėtų visus konkurentų puslapius.

Nuo ko pradedamas svetainių kūrimas?

Kai iš paieškos jėgainių gaunamas pats didžiausias srautas, svetaines rekomenduojama pradėti kurti nuo raktažodžių analizės. Sudarykite svetainės struktūrą būtent taip, ir tada pasieksite ženkliai geresnių rezultatų.

Ar tinkami Jūsų parikti žodžiai tikslinei auditorijai pasiekti?

Vykdant raktažodžių analizę, reikėtų išsirinkti tik tas raktines frazes, kurios atitinka Jūsų tikslinės auditorijos paieškas. Kartais susigundoma populiariomis, labai dažnai ieškomomis frazėmis. Gerai pagalvokite, ar verta investuoti į SEO, kai ta raktinė frazė bevertė ir ji jums tik generuos lankytojų srautą, bet ne pardavimus. Juk norite ne tik generuoti lankytojų srautą, bet ir gauti iš jo naudos. Laikui bėgant, didės vadinamasis atmetimo rodiklis (angl. bounce rate) ir Jūsų atliktas SEO bus bevertis, nes pozicijos kris žemyn.

Raktažodžiai – pats svarbiausias SEO elementas. Teisingai parinkti ir naudojami svetainėje raktiniai žodžiai – tai gera sėkmingo kelio pradžia. Jei juos naudosite ne tik svetainėje, bet ir nuorodų šaltiniuose, pasieksite aukštesnių rezultatų.

Žymos : , , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!