2015.07.15 admin

Reklama Gmail tinkle atkeliavo į Adwords

Reklama Gmail tinkle (GSP)

GSP (Gmail Sponsored Promotions) – nauja reklamos rūšis Gmail pašto sistemoje, pateikianti vartotojams aktualius pasiūlymus pagal gaunamų laiškų turinį ir Google paieškos istoriją. Gmail reklama taip pat segmentuoja reikiamą auditoriją pagal amžių, lytį, vietovę ir pomėgius. Optimizuoti reklamą galima pasirenkant tikslų laiko grafiką – rodyti reklamą tik tomis dienomis ir valandomis, kai Jums tai naudinga. Ši reklamos rūšis ypač veiksminga vartotojams pateikiant specialius pasiūlymus taip plečiant klientų ratą. Mes sukursime spalvingus ir konversijas generuojančius reklaminius skydelius Jūsų prekėms ar paslaugoms pagal reikiamus Gmail standartus ir optimizuosime taikymą tikslinėms auditorijoms, kurios domisi Jūsų produktais ar paslaugomis.Gmail reklama GSP 1

GSP su vieno vaizdo skelbimo reklama

Naudojamas 144×144 logotipas, 15 simbolių antraštė, 25 simbolių tema, 100 simbolių aprašymas, išplečiamas vaizdo skelbimas 650×650 su pasiūlymais. Vartotojui paspaudus ant reklamjuostės atidaromi jam skirti pasiūlymai su Jūsų puslapio nuoroda į nurodytas prekes ar paslaugas.

Gmail reklama GSP

GSP skelbimas su raginimu veikti

Naudojamas 144×144 logotipas, 15 simbolių antraštė, 25 simbolių tema, 100 simbolių aprašymas, išplečiamas vaizdo skelbimas 300×200, 1024 simbolių produkto ar paslaugos aprašymas, 20 simbolių nuorodos mygtukas su raginimu veikti ir papildomas antraštės paveikslėlis 630×200.

Gmail reklama GSP

GSP skelbimas su prekių sąrašu

Naudojamas 144×144 logotipas, 15 simbolių antraštė, 25 simbolių tema, 100 simbolių aprašymas, išplečiama į prekių paveikslėlius 180×180, 40 simbolių prekių aprašymus, 20 simbolių mygtukus su nuorodomis po prekėmis su raginimu veikti. Papildomai galima įdėti antraštės paveikslėlį 630×200 ir 1024 simbolių aprašymą.


Gmail reklama GSP 4

 



Parašykite mums!