2013.04.03 admin

Reklaminiai tekstai II dalis

Reklaminiai tekstai II dalis

<< reklaminiai tekstai I dalis

Antraštė turi rėkti, o paslaugos aprašymas – būti mažas

Didžioji dalis vartotojų tekstą skaito perbraukdami akimis, todėl jį reikia tinkamai suformatuoti ir netuščiažodžiauti. Perskaitęs tik antraštes, vartotojas turi aiškiai susidaryti nuomonę apie prekę ar paslaugą. Detalieji vartotojai paskaito daugiau, bet jų labai mažai. Tekstas po antrašte skirtas susidomėjusiam „rėkiančia“ antrašte – detalizuokite produktą, bet kuo trumpiau.

Kviesti veiksmui (angl. Call to Action)

Perskaitęs tekstą ir susidomėjęs produktu vartotojas turi būti kviečiamas veiksmui. Tekste kvietimas veiksmui turi būti bent dviejose vietose, nes, kaip minėjau anksčiau, vartotojai skaito tekstą dalimis, o ne nuo pradžių iki galo. Veiksmas gali būti įvairus, pagal reklamos tikslus: skambinkite, registruokitės, siųskite ir kt.

Formatuokite tekstą

Jei reklaminiai tekstai bus surašyti į vieną pastraipą ir visiškai neformatuoti, niekas jų neskaitys (na nebent tie detalieji vartotojai, kurių labai mažai). Panaudokite visas įmanomas formatavimo galimybes. Vartotojai mėgsta išvardintus sąrašus, todėl naudokite juos. Būtinai naudokite Bold ir Italic funkcijas. Didesnį tekstą sudėliokite į pastraipas.

Vaizdinė medžiaga tekste

Žmogus daugiausia informacijos priima akimis, o ne ausimis, dėl to populiariausi tekstai visada turi paveikslėlių, jei yra galimybė, ir video. Panaudokite vaizdinę medžiagą norėdami vartotojams padėti suprasti tekstą. Nenaudokite standartinių fotografijų, ištrauktų iš interneto, nes jos bus vartotojų ignoruojamos. Naudokite tokius vaizdus, kurie iliustruotų Jūsų tekstą, o ne besišypsančius veidus iš katalogų.

Išvadas naudokite priekyje

Mokykloje Jus mokino, kad mintys tekste turi būti sudėliotos tokia tvarka:

  1. įžanga;
  2. dėstymas;
  3. išvados.

Tuo tarpu vartotojai turi visiškai kitokius įpročius, taigi reklamuoti turite pagal jų sukurtas taisykles. Geriausiai skaitomas tekstas yra:

  1. išvados;
  2. svarbiausi faktai;
  3. svarbiausios detalės;
  4. pagrindinės detalės.

Taip išlaikomas vartotojo dėmesys, nes jį reikia sudominti. Jei vartotoją sudominsite tik teksto viduryje, jis jau bus išėjęs iš Jūsų svetainės ar išmetęs Jūsų lankstinuką.

Jei Jūsų rašomi reklaminiai tekstai atitiks visus išvardintus reikalavimus, garantuoju, kad Jūsų išleisti pinigai reklamai grįš su kaupu. Eksperimentuokite su kiekviena dalimi atskirai ir pastebėsite, kas labiausiai tinka Jūsų auditorijai.

Žymos : , , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!