2013.07.17 admin

Reklamuosiuosi pats, juk tai paprasta. Kokie rezultatai po keleto metų?

Viena didžiausių problemų, kylančių mažose įmonėse – noras viską pasidaryti patiems. Jos niekada neužauga į dideles, nes taip ir neišmoksta daryti ką nors itin gerai.

Profesionaliai mokate atlikti 1 – 2 darbus

Toks jau tas informacinis amžius – turime neišsenkamus informacijos klodus, bet žmogus sutvertas mokytis ne iš teorijos, o iš praktikos. Dažnai išgirstu, kad mažos įmonės atlieka ne tik pagrindines savo teikiamas paslaugas, bet dar ir administruoja svetainę, AdWords kompaniją, veda buhalteriją, remontuoja įrengimus ir užsiima dar neaišku kuo. Bet ar kada pagalvojote, kad, kai darote viską, gerai nepadarote nieko. Dažna man pasitaikanti situacija kalbant su naujai paskambinusiu „klientu“, kuris mano klientu niekada netampa:

(klientas) – Mes AdWords reklamą daromės patys.

(aš) – O ar bandėte samdyti tą išmanančius specialistus?

(klientas) – Ne, juk ten viskas labai paprasta, kam mokėti pinigus kitiems?

(aš) – O koks Jūsų „kokybės balas“, ar bandėte jį pagerinti? Ar rūšiuojate reklamą pagal kategoriją, kuriate jai skirtingus reklaminius skydelius? Tikiuosi, nuorodas dedate į tos kategorijos puslapį, bet ne į pagrindinį? Ar bandėte keisti svetainės turinį, kad padidintumėte pardavimus?

(klientas) – Kas tas „kokybės balas“? O kam vargintis kurti skirtingus skydelius? Juk ir ant to spaudžia. Nuoroda įdėta į pradinį puslapį. Svetainės turinys nekeistas ~5 metus. Reiktų pakoreguoti dizainą, bet neturiu tam laiko.

(aš) – Jei pabandytumėte atlikti visus anksčiau išvardintus pakeitimus, Jūsų AdWords biudžetas galėtų sumažėti iki 50%, o pardavimai padidėti bent keletą kartų.

Po tokio dialogo išgirsti, kiek daug kainuoja reklamos paslaugos, bet drauge ir susižavėjimą apie pardavimų padidėjimą. Keisčiausia tai, kad ne visi sugeba paskaičiuoti, kad pardavimų padidinimas kainuoja savo ar kitų darbo sąnaudas.

Po kelto metų reklamai samdomi žmonės, nes nieko nebespėjama

Dirbam šimtą darbų vienu metu, per keletą metų išsikapstome arba ne. Tie kurie neišsikapsto, eina ieškoti laimės kitur, o tie, kurie išsikapsto, supranta, kad reikia turėti kiekvienos srities specialistą – tada įmonės reikalai klostysis puikiai. Keisčiausia tai, kad pradėjus samdyti įmones reklamai, pradeda greitai augti klientų ratas ir įmonė pajuda plėtros keliu.

Geriausiai tai simbolizuoja vieno mano pažįstamo, kuris verslo pradžioje neskaičiavo pinigų reklamai pavyzdys. Po metų jis sakė taip: „Kažkam trūksta klientų? Nesąmonė, telefonas skamba visą dieną, imu tik pelningiausius sandorius.“. Jūs manote, sunku pasiekti tokį klientų ratą? Šios įmonės reklama laikosi tik ant SEO.

Neleiskite kitiems vykdyti darbų, kuriuos išmanote geriausia, ir leiskite atlikti kitiems savo darbus, jei jie tai išmano geriau už Jus.

Žymos : , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!