2012.11.07 admin

Remarketingas: susigrąžinkite 300% prarastų klientų

Reklamų rodymas – tai prekės ar paslaugos žinomumo didinimas. Žinoma, išsipirkti reklamą ir ją rodyti plačiajai auditorijai yra nenašu – žymiai naudingiau reklamą rodyti tikslinei auditorijai. O ar kada pagalvojote, kad įmanoma rodyti reklamą tik tiems, kurie apie jus jau žino? Taip sustiprinamas jūsų žinomumas, o pardavimai pakyla. Statistiškai tik 1% užėjusių į Jūsų svetainę lankytojų tampa pirkėjais/klientais.

konversijos koficientas 1%

Naudodamiesi remarketingo strategija Jūs savo pardavimus galite padidinti net 300%.

Kas yra remarketingas ir kaip jis atliekamas?

Pirmiausia sukuriama apsilankiusiųjų srauto auditorija. Ji renkama iš puslapio srauto. Jeigu puslapis visiškai nelankomas – rekomenduoju AdWords reklamą. Surinkus auditoriją, kuri domisi Jūsų preke ar paslauga, jai yra rodoma banerinė reklama – taip stiprinamas puslapio brand‘as ir žinomumas. O, pavyzdžiui, pakartojus 7 kartus tą patį banerį, abejojantis klientas tvirtai apsisprendžia pirkti.

Rezultatas – 4% pirkėjų iš 100 užėjusių:

4% procentai konversijos

Kodėl remarketingas – veiksminga priemonė?

Viskas yra mūsų smegenyse. Kad kartojimas žmogui daro didelę įtaką, prieš 40 metų buvo atrasta mokslininko Robert Zajonc. Jis atliko neįprastus eksperimentus su žmonių smegenimis.

smegenysPirmas eksperimentas:

Tiriamiesiems amerikiečiams, kurie nemoka turkų kalbos reikėjo įsiklausyti į žodžius: afworbukadirga ir dilikli. Po kartojimo tiriamieji turėjo atspėti, ką šie žodžiai reiškia turkų kalboje – gera ar bloga. Kuo dažniau žodis buvo pakartotas, tuo labiau žmonės buvo linkę manyti, kad tas žodis reikšdavo ką nors pozityvaus. Iš tikrųjų šie žodžiai buvo bereikšmis raidžių kratinys.

Antras eksperimentas:

Mokslininkas blankiai apšviestame ekrane tiriamiesiems parodydavo dvidešimt figūrų, trumpomis, vienos milisekundės ekspozicijomis.  Per tokį trumpą laiką niekas negali užfiksuoti figūrų, o kai kurie asmenys nebuvo tikri, ar išvis ką nors matė. Paskui Robert’as rodė jiems figūrų poras po vieną sekundę, o pora būdavo sudaryta iš jau matytos figūros ir naujos. Eksperimento dalyviams reikėdavo atsakyti, kuri iš dviejų figūrų jiems patinka labiau. Didžioji dauguma rinkosi tą figūrą, kuri jau buvo eksponuota.

Vėliau buvo atlikta daug eksperimentų rodant įvairius vaizdus. Taip mokslininkas padarė išvadą, kad mes pamėgstame tai, kas aplinkui dažnai kartojasi. Vienas iš įdomesnių tyrimų – puodelių su “CocaCola” ir su “Pepsi” kaitaliojimas. Buvo pastebėta, kad vartotojams skanesnė “Cola” priklausomai nuo puodelio, o ne nuo to, kuris gėrimas ten yra. Taigi buvo padaryta išvada, kad išvaizda daro įtaką mūsų skonio receptoriams.

Pasinaudokite šia paprasta kartojimo funkcija ir didinkite pardavimus. Daug kartokite, ir visi jus pamėgs.

Žymos : , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!