▷ Atmetimo rodiklis (bounce rate) – svarbus parametras svetainei | scopri.lt
8 662 92616

2013.03.13 admin

Atmetimo rodiklis (Bounce Rate) – vienas svarbiausių svetainės statistikos parametrų

Stebite savo svetainės statistiką? Matėte svetainės atmetimo rodiklį, bet neatkreipėte į jį dėmesio? Ar žinojote, kad jis nusako svetainės kokybę ir parodo vartotojų susidomėjimą Jūsų svetaine? Tai vienas iš svarbiausių rodiklių norint pasiekti aukštus rezultatus paieškos sistemose, būtina jį gerinti.

Kaip skaičiuojamas atmetimo rodiklis?

Jeigu vartotojas, užėjęs į Jūsų svetainę, peržiūri vieną puslapį ir išjungia svetainę – jam priskiriamas 100 % atmetimo rodiklis. Jei lankytojas peržiūri daugiau nei vieną puslapį – 0%. Išvedamas šių procentų aritmetinis vidurkis ir turite skaičių, kuris parodo kiek procentaliai vartotojų nesusidomėjo Jūsų pateiktu turiniu. Daugiau apie atmetimo rodilkio skaičiavimą rašoma Google Analytics pagalbos centre.

Kokią įtaką SEO optimizacijai turi šis parametras?

Standartinė statistinio vartotojo elgsena Google paieškoje:

atmetimo rodiklis elgsena paieskoje

Kaip matote paveikslėlyje, penktame žingsnyje vartotojas grįžta atgal į paiešką, nes toje svetainėje nerado ieškomos informacijos. Google paieška jo veiksmų seką taip pat mato ir registruoja. Gavus daug signalų, kad vartotojai iš svetainės išeina, krenta svetainės pozicijos: Google paieška daro išvadas, kad svetainė neturi tinkamos informacijos pagal ieškomą raktinį žodį. Taip net ir didelį autoritetą turinčios svetainės praranda savo pozicijas paieškoje.

Koks atmetimo rodiklis yra geras?

Visiems įtikti neįmanoma, dėl to pasiekti nulinį Bounce Rate neįmanoma. Nusistatykite tikslus, eksperimentuokite su turiniu, svetainės dizainu, komponentų išdėstymu, ir Jūsų atmetimo rodiklis greitai sumažės. Geras Bounce Rate yra 20% – 30%. Bet visada galioja daug išimčių, taigi prie tikslaus skaičiaus neprisiriškite: kiekviena svetainė turi skirtingus vartotojus ir jie elgiasi skirtingai.

Svetainės kokybei ribų nėra. Eksperimentuokite su svetaine ir stebėkite, kaip elgiasi vartotojai, tik tada galėsite pasiūlyti jiems tai, ko jie nori. O jei įtiksite vartotojui, geri paieškos rezultatai garantuoti.

Žymos : , , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!