Keičiasi „AdWords“ reklamos rodymas „Google“ paieškos sistemoje

Jei dar nepastebėjote, informuojame šių metų vasario 19 d. „Google“ patvirtino, kad keičia „Google AdWords“ skelbimų rodymą paieškos lange ir daugiau neberodys mokamų skelbimų dešiniajame paieškos sistemos lange.

Google nuolat tobulina savo paieškos sistemą, naujausias pakeitimas Google AdWords reklama trina visus dešinės pusės skelbimus ir jų tiesiog nebeliks.  Dėl šių pasikeitimų paieškos sistemos langas atrodys taip: viršutinių skelbimų skaičius padidėja iki 4, vietoje buvusių 3 ir apačioje lieka 3 mokami skelbimai. Anksčiau viename lange buvo rodoma 11 mokamų skelbimų, dabar maksimalus skelbimų skaičius sieks 7 viename paieškos puslapyje.

Pašalinus mokamus skelbimus iš dešinės kompiuterio ekrano pusės, susivienodino paieškos laukas kompiuteriams ir mobiliesiems įrenginiams, kadangi anksčiau dešinės juostos skelbimai nebuvo matomi mobiliųjų įrenginių vartotojams.

Dešinėje pusėje nuo šiol galėsime matyti dvi informacijos rūšis: ieškomos įmonės informacinį bloką, suvedus tikslų jos pavadinimą ar kitų raktinių žodžių informaciją ir parduodamų prekių sąrašą, ši sistema veikia tik užsienyje, Lietuvoje ji nėra įdiegta.

Kokie pokyčiai laukia?

Pagrindinės ir labiausiai matomos tampa viršutinės keturios skelbimų pozicijos, tai lems didesnę konkurenciją tarp įmonių konkuruojančių šiose pozicijose ir paspaudimo kainų iškilimą. Šie pokyčiai neturės didelės įtakos stambioms įmonėms, kurios ir taip investuodavo už buvimą pirmosiose pozicijose, tačiau mažoms įmonės, kurios reklamavosi dešinėje reklamos pusėje, norėdamos ir toliau išlikti matomos, turės didinti savo reklamos biudžetą.

Taip pat įmonėms norinčios reklamuotis „Google“ paieškos sistemoje, teks pasukti galvą reklamuotis mokamoje AdWords reklamoje ar rinktis SEO optimizaciją. Kadangi prisidėjus vienam mokamam skelbimui viršuje, vienu rezultatu sumažėja organinė paieška. Atsidarius naršyklės langą pirmiausia matome 4 mokamus skelbimus ir tik vieną organinės paieškos rezultatą. SEO specialistai turės labiau pasistengti norėdami užimti pirmą vietą organinėje paieškoje.

pirmas paieskos poziciju langas



Ar Google GMail reklama legali?

GMail taikomas reklaminių skelbimų formatas parinktas apgalvotai – reklama pateikiama kaip el. laiškas, todėl daugumai vartotojų kyla klausimas, ar toks reklamos būdas etiškas ir nepažeidžiantis įstatymų.

Visai nesenai Google atnaujino GMail pašto vartotojo sąsają – nuo šiol laiškai skirstomi į tris tipus: Pagrindinius, socialinių tinklų ir reklamos. Nuo šiol laiškai automatiškai filtruojama ir patogiai sudedama į el. laiško turinį atitinkančius skirtukus.

Spamu nelaikoma, jei:

1. El. pašto laiškai aiškiai išskiriami, kaip reklama.
GMail aiškiai išskiria reklamą nuo kitų laiškų atskirame tam skirtame skirtuke. Taip pat po kiekvienu reklaminiu laišku yra matomas ženklas “Skelbimas”.

2. Gavėjo el. pašto adresas buvo gautas legaliais būdais.
Google gavėjų el. pašto adresų negavo nelegaliais būdais, kadangi tai yra tik jiems patiems priklausantys adresai. Šie adresai atitiko nurodytus reklamos taikymo tikslus ir atitinka tikslinę auditoriją.

3. Yra galimybė atsisakyti tolimesnių laiškų. susisiekti
Reklaminio laiško galima lengvai atsisakyti. Be to, taip nutraukiamas tolimesnis šio reklaminio laiško siuntimas konkrečiam gavėjui.

Verta paminėti, jog reklaminiai laiškai rodomi tik jungiantis per Google GMail pašto puslapį, o el. pašto programos reklaminių laiškų nerodo. Todėl jiems taikomos panašios taisyklės, kaip ir Google Display Network reklaminiams skydeliams (baneriams).

Nors Google ir susilaukė kritikos iš vartotojų ir konkurentų pusės dėl gudriai pateikiamos reklamos, šis būdas nėra nelegalus irsuteikia naujas galimybes mažesnėms įmonėms plėsti klientų ratą ir pasinaudojus Google Adwords reklama, jos platforma gali padidinti reklaminės kampanijos efektyvumą.



Reklama Gmail tinkle atkeliavo į Adwords

Reklama Gmail tinkle (GSP)

GSP (Gmail Sponsored Promotions) – nauja reklamos rūšis Gmail pašto sistemoje, pateikianti vartotojams aktualius pasiūlymus pagal gaunamų laiškų turinį ir Google paieškos istoriją. Gmail reklama taip pat segmentuoja reikiamą auditoriją pagal amžių, lytį, vietovę ir pomėgius. Optimizuoti reklamą galima pasirenkant tikslų laiko grafiką – rodyti reklamą tik tomis dienomis ir valandomis, kai Jums tai naudinga. Ši reklamos rūšis ypač veiksminga vartotojams pateikiant specialius pasiūlymus taip plečiant klientų ratą. Mes sukursime spalvingus ir konversijas generuojančius reklaminius skydelius Jūsų prekėms ar paslaugoms pagal reikiamus Gmail standartus ir optimizuosime taikymą tikslinėms auditorijoms, kurios domisi Jūsų produktais ar paslaugomis.Gmail reklama GSP 1

GSP su vieno vaizdo skelbimo reklama

Naudojamas 144×144 logotipas, 15 simbolių antraštė, 25 simbolių tema, 100 simbolių aprašymas, išplečiamas vaizdo skelbimas 650×650 su pasiūlymais. Vartotojui paspaudus ant reklamjuostės atidaromi jam skirti pasiūlymai su Jūsų puslapio nuoroda į nurodytas prekes ar paslaugas.

Gmail reklama GSP

GSP skelbimas su raginimu veikti

Naudojamas 144×144 logotipas, 15 simbolių antraštė, 25 simbolių tema, 100 simbolių aprašymas, išplečiamas vaizdo skelbimas 300×200, 1024 simbolių produkto ar paslaugos aprašymas, 20 simbolių nuorodos mygtukas su raginimu veikti ir papildomas antraštės paveikslėlis 630×200.

Gmail reklama GSP

GSP skelbimas su prekių sąrašu

Naudojamas 144×144 logotipas, 15 simbolių antraštė, 25 simbolių tema, 100 simbolių aprašymas, išplečiama į prekių paveikslėlius 180×180, 40 simbolių prekių aprašymus, 20 simbolių mygtukus su nuorodomis po prekėmis su raginimu veikti. Papildomai galima įdėti antraštės paveikslėlį 630×200 ir 1024 simbolių aprašymą.


Gmail reklama GSP 4

 



GOOGLE ADWORDS VAIZDO ĮRAŠŲ YOUTUBE REKLAMA – JAU IR LIETUVOJE

Jei jau kurį laiką savo pardavimų didinimui naudojiesi „Google AdWords“ paslauga, turbūt pastebėjai, kad tavo raktiniams žodžiams vis didėja konkurencija? Dėl šios priežasties brangsta „AdWordS‘ai ir tada nejučiom pradedi svarstyti, ar vis dar apsimoka reklamuotis.

Šios abejonės neapleido ir manęs iki kol aš atradau, kad Lietuvoje „Google AdWords“ reklama yra galima per vaizdo įrašus. Skaityti daugiau



KAIP BLOG‘AS GALI PADĖTI PLĖSTIS VERSLUI?

Prieš metus buvau įkvėptas blog‘ų sukuriamos vertės ir pradėjau rašyti šį blog‘ą. Informaciją apie blog’ų naudą galite rasti šiame straipsnyje. Prieš metus taip pat buvau skaitęs knygą, kaip per blog‘ą sukurti sėkmingą reklaminę strategiją. Pabandžiau, po pusės metų rašyti nustojau, išvados paprastos – ne kiekvienas Lietuvoje žino, kaip tinkamai tai daryti reklaminiais tikslais. Bet didžiausias klausimas – kodėl?

Skaityti daugiau

 

SEO prieš AdWords – paspaudimo rodiklis ir jo įtaka

Visi nori būti paieškos rezultatų viršuje. Bet ar teisingai pasveriate investicijų atsiperkamumą? Kaip jas paskaičiuojate?

Daugelis naudoja AdWords, nes tai greita ir trumpalaikėje perspektyvoje pigu. AdWords prieš SEO pliusus ir minusus aptariau ankstesniame straipsnyje. Tai bendri pastebėjimai, kurie matosi tik pažiūrėjus į teikiamas paslaugas. Bet ne vienam kyla klausimas, ar visi vartotojai spaudžia ant reklamos?. Juk AdWords – tai ne paieškos rezultatas, bet peršama reklama. Daugelis reklamos nekenčia, tai kodėl turėtumėme mėgti šią?

Skaityti daugiau

 

AdWords prieš SEO optimizaciją – kas pigiau?

Žinant visus reklamos internete metodus, dažnam vartotojui kyla klausimas, ką pasirinkti – SEO ar AdWords? Juk tiek viena, tiek kita paslauga rodo rezultatus Google paieškos sistemoje. Pradėjus gilintis į šiuos reklamos būdus, daugelis padaro išvadą kad AdWords greičiau, o SEO – brangiau. Bet ar tai tiesa ir ar SEO iš tikrųjų toks brangus, panagrinėkime plačiau.

Skaityti daugiau



Remarketingas: susigrąžinkite 300% prarastų klientų

Reklamų rodymas – tai prekės ar paslaugos žinomumo didinimas. Žinoma, išsipirkti reklamą ir ją rodyti plačiajai auditorijai yra nenašu – žymiai naudingiau reklamą rodyti tikslinei auditorijai. O ar kada pagalvojote, kad įmanoma rodyti reklamą tik tiems, kurie apie jus jau žino? Taip sustiprinamas jūsų žinomumas, o pardavimai pakyla. Statistiškai tik 1% užėjusių į Jūsų svetainę lankytojų tampa pirkėjais/klientais.

konversijos koficientas 1%

Naudodamiesi remarketingo strategija Jūs savo pardavimus galite padidinti net 300%.

Skaityti daugiau



Parašykite mums!