▷ AdWords prieš SEO optimizaciją - kas pigiau? AdWords ar SEO? | scopri.lt
8 662 92616

2012.11.22 admin

AdWords prieš SEO optimizaciją – kas pigiau?

Žinant visus reklamos internete metodus, dažnam vartotojui kyla klausimas, ką pasirinkti – SEO ar AdWords? Juk tiek viena, tiek kita paslauga rodo rezultatus Google paieškos sistemoje. Pradėjus gilintis į šiuos reklamos būdus, daugelis padaro išvadą kad AdWords greičiau, o SEO – brangiau. Bet ar tai tiesa ir ar SEO iš tikrųjų toks brangus, panagrinėkime plačiau.

Reklamos paieškoje pliusų ir minusų lentelė atrodytų taip:

AdWords SEO optimizavimas
Greitis +
Kaina ilgalaikėje perspektyvoje +
Kaina trumpalaikėje perspektyvoje +

 

SEO optimizacijos pliusai ir minusai

Pliusai:

  • Turint puslapį pirmoje vietoje, jis pritrauks daug vartotojų ir neinvestuojant į jį, bet, laikui bėgant, jeigu prie puslapio nebus dirbama, pozicijos kris. Tačiau esu matęs daug atvejų, kad pozicijos nekrinta po keletą metų, nes rinkoje neatsiranda naujų konkurentų ir nėra kovos dėl pirmos vietos.

Minusai:

  • Optimizacija trunka pusę metų ir daugiau. Kol puslapis keliamas į pirmą rezultatų langą, dažnu atveju net nejaučiama skirtumo prieš pradedant optimizaciją ir jai vykstant, nes statistinis vartotojas iš pirmo rezultatų lango neišeina.

AdWords reklamos pliusai ir minusai

Pliusai:

  • Reklama paleidžiama akimirksniu, jau po keleto valandų galite pajusti rezultatą. Stebint rezultatus realiu laiku, galima keisti parametrus, antraštes ir taip sukurti našesnį reklamos būdą. Turint per daug klientų, reklamą galima sustabdyti, kad nebūtų švaistomos lėšos.

Minusai:

  • Jeigu naudosite AdWords reklamą keletą metų, turėsite labai didelių išlaidų, kurios būtų mažesnės atliekant SEO optimizaciją.

AdWords ir SEO prieš paklausą ir paieškos konkurencingumą

Šie du reklamos metodai prieš paklausą ir paieškos konkurencingumą atrodytų taip:

AdWords pries SEO optimizacija

Iš schemos aiškiai matyti, kad rodyklės prasideda ties AdWords sritimi, o baigiasi ties SEO. Daugeliu atveju taip ir būna, kad pradedama nuo mokamos reklamos, o po kažkurio laiko, projektui įsivažiavus, naudojama tik SEO optimizacija.

Taigi SEO optimizacija – neatsiejama verslo dalis, kurkite ir naudokitės ja. Optimizuokite savo tinklalapius ir būsite matomi.

Žymos : , , , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!