▷ Svetainių optimizavimas - svetainės lankomumo didinimas | scopri.lt
8 662 92616

2012.10.31 admin

Svetainių optimizavimas – svetainės lankomumo didinimas

Per daugelį metų prižiūrėdamas svetaines pastebėjau, kad nesvarbu, kokią svetainę turite. Svarbiausia – kokia turinio kokybė ir kiek vartotojų į tinklalapį pritraukiate į ją. Svetainės lankomumas yra pati svarbiausia charakteristika internete, nes tik ji apibrėžia sukuriamą vertę. Daugelis puslapių savininkų rūpinasi svetainių dizainu, funkcionalumu, spalvomis, nuotraukų kiekybe. Nenoriu pasakyti, kad tai nesvarbu – žinoma, įvaizdis yra aktualus. Bet kiek teko matyti puslapių, generuojančių pardavimus, tai svarbiausia juose buvo svetainės lankomumas.

Lankomumo statistika iš optimizuotos kliento svetainės: kaip pagerinti svetaines lakomumaSvetainės optimizavimas ir gauti rezultatai aiškiai matomi grafike, tik dar reiktų įvertinti sezoniškumą, nes šio puslapio paslaugų paklausa išauga vasarą. Dėl tinkamai atlikto optimizavimo svetainės lankomumas padidėjo apie 10 kartų. O kiek lankytojų generuoja Jūsų svetainė?

Kas yra svetainių optimizavimas?

Šių paslaugų teikime visada keliamas klausimas “o kas tas svetainių optimizavimas?”. Tai žinių reikalaujanti procedūra, kuri apima tokias sritis kaip programavimas, marketingas, įvairiausių SEO įrankių išmanymas, paieškos variklių veiklos analizė. Rekomenduojamas tinklaalpio optimizavimo laikotarpis – nuo 6 mėn. ir daugiau. Daugelis  įmonių neišlaiko tęstinumo ir todėl norimų rezultatų nepasiekia, ypač kai optimizaciją atlieka apmokyti įmonės darbuotojai.

Paieškoje SEO rezultatus matote čia:SEO prieš AdWordsVisas svetainių optimizavimas skirstomas į tokius etapus:
seo optimizacijos atnaujinimo roryklė

  • raktažodžių parinkimas;
  • konkurentų analizė/rinkos tyrimas;
  • vidinis svetainių optimizavimas;
  • išorinis svetainių optimizavimas.

Atlikus visas procedūras, procesas kartojamas iš naujo.

Raktažodžių parinkimas

Raktažodžiai parenkami su Google Keyword Tool. Atrinkite sugalvotus raktažodžius, kurie aktualūs Jūsų rinkoje. Nenaudokite bendrinių žodžių, pvz., jei prekiaujate bižuterija, raktažodis “ziedas” Jums nėra aktualus, nes šis žodis daugiareikšmis, o vartotojai, vesdami šį raktažodį, turi skirtingus tikslus.

Rinkos tyrimas/konkurentų analizė

Pagal atrinktus raktažodžius peržiūrima visa tos srities rinka internete, identifikuojami stipriausi konkurentai. Išsiaiškinama, koks konkurencingumas rinkoje, užsibrėžiami tikslai darbams atlikti. Detaliai ištyrus konkurentus, atkreipiamas dėmesys į jų naudojamus raktažodžius, papildomas jų sąrašas.

Vidinis svetainių optimizavimas

Šis procesas vykdomas svetainės viduje, prisijungus prie puslapio administravimo srities. Atliekant vidinę SEO optimizaciją ir norint, kad būtų įgyvendinti visi SEO reikalavimai, keičiamos antraštės, paveiksliukams suteikiami pavadinimai, suskaičiuojami svetainėje pasikartojantys raktažodžiai, atliekami programinio kodo pakeitimai.

Išorinis svetainių optimizavimas

Atliekant išorinę optimizaciją, sukuriama ilgalaikė nuorodų gavimo strategija, nustatomi turimi nuorodų šaltiniai ir atliekama paieška pagal konkurentų nuorodų šaltinius. Šiame etape stengiamasi atlikti viską, ką atliko konkurentai ir truputį daugiau – tik tokiu atveju galima tapti pirmu.

Žymos : , , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!