2013.05.01 admin

Kada atgalinės nuorodos yra nenaudingos paieškos rezultatams?

Praeitame straipsnyje sužinojote, kokia nuorodų svarba, o šiame sužinosite, kad nuorodos yra skirtingos. Nuorodos vartotojui nieko nesiskiria, bet paieškos varikliams jos yra dviejų rūšių. Nemaišykite jų, nes norėdami pasiekti geresnių rezultatų paieškoje, turėtumėte aiškiai suprasti nuorodų skirtumus.

dofollow pries nofollow

Nuorodos, neturinčios įtakos

Nuorodoje galima prirašyti įvairiausių atributų, vienas iš jų – rel=“nofollow“. Jei nuorodoje yra šis įrašas, vadinasi, į šią nuorodą paieškos sistema nereaguoja. Renkant tik tokias nuorodas, Jūsų paieškos rezultatai negerės, bet blogiau taip pat nebus.

Kam reikėjo kurti rel=”nofollow”?

Iš pirmo žvilgsnio atrodo: na ir kam reikėjo įdėti į nuorodas šiuos atributus? Šio papildomo atributo nuorodoje reikšmė buvo sukurta po masinių blog‘ų spam‘inimo. Juk galite rašyti komentarus blog‘uose, o Jūsų pozicijos paieškoje kils. Svetainių savininkai, tai atradę, pradėjo masiškai rašyti komentarus kur reikia ir kur nereikia. Todėl buvo sugalvotas sprendimas, kaip tam tikras nuorodas padaryti bereikšmes. Daugiau apie tai galite paskaityti Wikipedijoje.

Neignoruokite nofollow nuorodų

Taip, šios nuorodos neduoda jokios naudos paieškos rezultatams pagerinti, bet ar Jums svarbu pritraukti vartotojus į svetainę, ar norite būti pirmi paieškoje? Svarbiausia, ne kelintoje pozicijoje esate, o kiek vartotojų pritraukiate. Dalyvaudami aktyviose diskusijoje ir palikdami ten nuorodą į savo svetainę, sau tikrai nepakenksite, o tik padėsite. Rinkdami ir nofollow nuorodas, galite sukurti papildomą srautą į svetainę.

Mano nuomone, norint turėti sėkmingą projektą, būtina turėti įvairių nuorodų, o vartotojų srauto gavimas iš skirtingų šaltinių – tai Jūsų reklamos įvairinimas.

Žymos : , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!