2012.11.23 admin

Kiek trunka SEO optimizavimas?

Visi procesai turi pradžią ir pabaigą, o daug kam dar kyla klausimas “kada terminas?”. SEO optimizacija yra neįprastas procesas su neįprastais terminais, o kodėl čia tiek daug klaustukų, panagrinėkime plačiau.

Daugelis baigia optimizaciją po pusės metų

Dažniausia optimizacijai parenkamas 6 mėnesių terminas, nes per tiek laiko galima nuveikti tikrai daug ir turėti apčiuopiamus rezultatus. Dažnas klientas po pusės metų optimizacijos pamiršta savo puslapį, nes atsiranda svarbesnių darbų už svetainės iškėlimą paieškos sistemose. Turint pakankamai klientų, išlaidos reklamai apkarpomos. Praėjus ilgesniam laikotarpiui, ši situacija turi tik du kelius:

  1. pozicijos nusmunka ir pradedama vėl dirbti prie puslapio;
  2. pozicijos nesmunka ir dirbti daugiau nereikia;

Kad ir kaip keistai skambėtų antrasis variantas, bet tai pasitaiko priklausomai, nuo to, ką veikia Jūsų konkurentai. Jeigu konkurentai nebando varžytis internetinėje erdvėje arba nieko joje nedaro, jie tiesiog nesukuria konkurencijos ir Jūs pirmaujate be jokių papildomų pastangų.

Optimizacija be galutinio termino

Svetainės optimizacija atliekama stabiliai ir nebūna nutraukiama visą įmonės gyvavimo laikotarpį. Vystant optimizaciją visą laiką, pozicijos yra išlaikomos. Net atsiradus naujiems konkurentams, norintiems užimti Jūsų pozicijas, reikės įdėti daugiau darbo nei įdėjote Jūs, o kartais konkurentai net neturės tiek investicijų ir užsispyrimo siekti aukštų pozicijų. Čia negalioja pirmumo principas, bet pirmasis turi daugiau privilegijų nei kiti.

Skelbimai su antraštėmis “Galime greitai iškelti į pirmąsias pozicijas”

Gaila, kad tokių paslaugų teikėjų vis dar pasitaiko. Klientai, norėdami greitų rezultatų, naiviai tiki tokiais pareiškimais. SEO paslaugų srityje visada galioja pusiausvyros principas – greitai kilai, greitai ir krisi. Teisingai pasinaudojus šiuo įrankiu, turėtų būti atvirkščiai – lėtai kilai, lėtai ir krisi.

Atsimenu, vieną dieną, man skambina klientas ir klausia: “Na, kaip sekasi? Kaip mūsų pozicijos?”. Kadangi nuo darbų pradžios buvo praėjusios vos pora savaičių, aš paaiškinau, kad daug darbų atlikta ir dar daugiau reikės atlikti ateityje, bet apčiuopiamo rezultato reikės dar palaukti ne vieną mėnesį. Tada klientas atšovė: “Tai, kad įmonė XYZ, pagal raktinę frazę AAA iš niekur atsirado pirmame Google puslapyje. Aš žinau, kas jiems optimizuoja puslapį, tad kreipsiuosi į juos…”. Žinoma, paaiškinau situaciją, pasakiau, kad ta įmonė greitai dings iš paieškos sistemos ir čia tik laiko klausimas, kada. Po dviejų savaičių taip ir nutiko. Po šios situacijos jau praėjo daugiau nei metai, šiandien patikrinau, kokia padėtis. Mano kliento puslapis turi tikrai didelį srautą į svetainę iš Google paieškos. O įmonė XYZ, kurios svetainę visiškai atnaujino profesionalūs WEB kūrėjai, pagal visus šiuolaikinius standartus, pagal raktinę frazę AAA užima tik 41 poziciją.

Patirtis rodo, kad su SEO skubėti nereikia ir negalima. Geriau reguliariai, bet po truputį išsikovoti stabilias pozicijas, kurios ne taip greitai nukris, o gal ir nenukris niekada.

Žymos : , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!