KAIP BLOG‘AS GALI PADĖTI PLĖSTIS VERSLUI?

Prieš metus buvau įkvėptas blog‘ų sukuriamos vertės ir pradėjau rašyti šį blog‘ą. Informaciją apie blog’ų naudą galite rasti šiame straipsnyje. Prieš metus taip pat buvau skaitęs knygą, kaip per blog‘ą sukurti sėkmingą reklaminę strategiją. Pabandžiau, po pusės metų rašyti nustojau, išvados paprastos – ne kiekvienas Lietuvoje žino, kaip tinkamai tai daryti reklaminiais tikslais. Bet didžiausias klausimas – kodėl?

Skaityti daugiau

        

Reklaminiai tekstai II dalis

Reklaminiai tekstai II dalis

<< reklaminiai tekstai I dalis

Antraštė turi rėkti, o paslaugos aprašymas – būti mažas

Didžioji dalis vartotojų tekstą skaito perbraukdami akimis, todėl jį reikia tinkamai suformatuoti ir netuščiažodžiauti. Perskaitęs tik antraštes, vartotojas turi aiškiai susidaryti nuomonę apie prekę ar paslaugą. Detalieji vartotojai paskaito daugiau, bet jų labai mažai. Tekstas po antrašte skirtas susidomėjusiam „rėkiančia“ antrašte – detalizuokite produktą, bet kuo trumpiau.

Skaityti daugiau



Parašykite mums!