2013.02.13 admin

Vartotojų elgsena pagal lytį

Vyrai ir moterys visada buvo ir yra skirtingi. Skatindami pardavimus, atkreipkite dėmesį į auditorijos lytį, nes vyrų ir moterų elgsena ženkliai skiriasi. Patyrinėkime, kaip skiriasi vyrų ir moterų dėmesio sutelkimas žiūrint į tą patį daiktą.

Kur sutelkiamas dėmesys?

Šiame straipsnyje jau aptariau vartotojų dėmesio sutelkimą svetainėje ir jo įtaką Jūsų pardavimams. Bet jeigu turite prekių, skirtų vienai lyčiai, ar reikėtų svetainę pritaikyti būtent vienam vartotojų ratui? Žinoma, kad taip: panagrinėkime seną, bet labai detalų testą.

Testuojama nuotrauka:

vartotojo elgsena pagal lyti

Šis tyrimas buvo atliktas įvairiose šalyse su skirtingų lyčių atstovais. Tiriamiesiems buvo rodoma ši nuotrauka ir fiksuojami į ją žiūrinčiųjų akių judesių duomenys. Kiekvienas tiriamasis tiesiog žiūrėjo į viršuje pateiktą nuotrauką 20 sekundžių, be jokių instrukcijų.

Vyrų ir moterų dėmesio pritraukimas

Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad vyrai 37 % ilgiau žiūrėjo į krūtinę nei moterys.

vyru ir moter elgsena i krutine

 

O moterys 27 % ilgiau žiūrėjo į žiedą nei vyrai.

vyru ir moter elgsena i zieda

 

Ir moterys, ir vyrai tiek pat laiko praleido žiūrėdami į dubenį, plaukus ir dešinę ranką.

vyru ir moteru elgsena i dubeni

“Miratech” kompanijos vykdytas tyrimas buvo atliekamas įvairiose šalyse, apklausiant tiriamuosius. Šiame straipsnyje aptariau tik esminius eksperimento rezultatus. Visą vartotojo elgseną tyrimo metu galite peržiūrėti čia: Men_are_pervs.pdf.

Kurdami reklamos strategiją, atkreipkite dėmesį į mažiausias smulkmenas, nes į kiekvieną objektą vartotojas reaguoja skirtingai. Vartotojų reakcija atsilieps perkamumui didėjant/mažėjant. O kaip manote, į ką vartotojas žiūri Jūsų svetainėje ir ką jis ten mato?

Žymos : , , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!