▷ Vidinė svetainės optimizacija – nuo ko pradėti? | scopri.lt
8 662 92616

2013.04.10 admin

Vidinė svetainės optimizacija – nuo ko pradėti?

Norint turėti aukštas pozicijas Google paieškos sistemoje, būtina vidinė svetainės optimizacija. Nuo ko pradėti ir kaip ją atlikti teisingai?

Kiekvieną svetainės puslapį optimizuokite skirtingam raktažodžiui

Viena svetainė turi daug puslapių, taigi nusprendę, ką publikuosite, atlikite raktažodžių analizę kiekvienai idėjai ir apsvarstykite galimybę ją pervadinti populiaresniu, dažniau ieškomu pavadinimu. Šioje vietoje sukuriama svetainės struktūra, elektroninės parduotuvės kategorijos.

Svarbiausia – svetainės turinys

Svarbiausia SEO taisyklė – kelkite unikalų ir vartotojui įdomų turinį. Naudokite paveiksliukus, video, formatuokite tekstą taip, kad jį būtų lengva skaityti vartotojui. Turinyje reikia keletą kartų panaudoti raktažodį, bet nereikia persistengti. Informacijos kaip rašyti SEO tekstus, rasite šiame straipsnyje.

Turinys paieškos jėgainei

Svetainės turinys jau paruoštas. Liko išsiaiškinti, kaip parašyti tekstus, draugiškus paieškai. Yra trys svarbiausi elementai – title, meta description, url. Paveikslėlyje matote, kaip jie atrodo paieškoje.

svetainės optimizacija title url meta

  1. Title – ilgis 60 simbolių. Tai svetainės pagrindinė antraštė, joje būtina panaudoti raktažodį. Yra įvairių technikų, kaip rašyti teisingus title, bet pradedančiajam rekomenduočiau parašyti tokį 60 simbolių sakinį, kuris tiksliai apibūdintų parduodamą prekę ar paslaugą. Simbolių gali būti mažiau, bet ne daugiau nei 60 (rekomenduočiau išnaudoti visus).
  2. Meta description – ilgis 160 simbolių. Šiame tekste turite detalizuoti title aprašymą. Vieną kartą rekomenduočiau pakartoti raktažodį, nes jie paryškinami paieškoje ir patraukia vartotojų akį. Išnaudokite kuo daugiau simbolių, bet neviršinkite limito.
  3. URL – tai svetainės adresas ir nuoroda į tam tikrą puslapį. Nuoroda turėtų būti tokia pati kaip title arba susidedanti tik iš pagrindinio raktažodžio. Jei Jūsų svetainėje nėra galimybės keisti nuorodų – konsultuokitės su programuotojais, jie žinos, kaip Jums padėti. Sukūrę nuorodą, niekada jos daugiau nekeiskite, nes taip paieškos sistemos pameta Jūsų puslapius. Jei būtinai reikia keisti nuorodų pavadinimus, naudokite 301 Redirect‘ą.

Pagrindinės klaidos kuriant title, meta description ir url:

  • bandoma kuo daugiau kartų pakartoti raktažodį ir galvojama, kad tada paieškos jėgainės geriau supras, apie ką šis puslapis. Rezultatas – pašalinimas iš paieškos. Apsiribokite vienu pakartojimu: to pilnai pakaks, kad Google suprastų, apie ką Jūsų svetainė;
  • rašomi kuo ilgesni reklaminiai tekstai. Viršijus simbolių skaičių, teksto perteklius tiesiog pašalinamas;
  • į šias žymes prirašoma įvairiausių raktažodžių. Tokie rezultatai pašalinami visiškai arba geriausiu atveju tekstai paimami iš turinio, o Jūsų surašyti raktažodžiai ignoruojami;

Svetainės optimizacija atliekama ne kuriant turinį paieškos sistemai, bet vartotojams. Jei vartotojai įvertins svetainę gerai, Google paieškos sistema tikrai nepaliks jos nuošalyje.

Žymos : , , , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!