Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR)

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas – tai visose ES šalyse privalomas teisės aktas, priimtas Europos Parlamento ir Europos tarybos.

BDAR paskirtis – įgyvendinti duomenų apsaugos reformą, taikomą valdžios institucijoms, verslo įmonėms bei privatiems asmenims.

BDAR reformos tikslas – suteikti papildomą fizinių asmenų duomenų apsaugą ir nustatyti griežtesnius reikalavimus tuos duomenis tvarkantiems asmenims.

BDAR įsigaliojo nuo 2018 gegužės 25 d.

 

Asmens duomenų apibrėžimas

Asmens duomenys suprantami kaip visa informacija, padedanti identifikuoti fizinį asmenį ir jo veiklą internete, pvz., vardas, pavardė; lytis; amžius; tel. Nr.; el. p. adresas; geografinis adresas; interneto protokolo (IP) adresas ir pan.

 

Tai reikštų, kad BDAR taikomas įmonėms, kaupiančioms klientų duomenų bazėje

  • Nuotraukas
  • p. adresus
  • Gyvenimo aprašymus (CV)
  • Stebėjimo kamerų vaizdo įrašus
  • Vykdančios lojalumo programas
  • Įvairias anketas (pasiūlymų, atsiliepimų, apklausos)
  • Naudojančios biometrines identifikavimo technologijas
  • Stebinčios įmonės darbuotojų veiklą internete bei kompiuteryje
  • Ir kitus būdus bei priemones, fiksuojančias klientų privačius duomenis.
  • Slapukų (cookies) identifikatoriai ir IP adresai t. p. yra asmens duomenys.

 

Įmonių tinklalapiai, atitinkantys nors vieną iš aukščiau išvardintų kriterijų, turi atitikti BDAR reglamentą ir užtikrinti savo klientams šias teises.

  • Teisė būti informuotam apie duomenų tvarkymą
  • Teisė susipažinti su tvarkomais duomenimis
  • Teisė būti pamirštam su galimybe savo privačius duomenis ištrinti
  • Teisė į duomenų perkėlimą
  • Teisė sutikti ir tvarkyti asmens duomenis
  • Teisė savo sutikimą atšaukti

 

Tai reikštų, kad be asmens sutikimo negalima rodyti reklamų (angl. retargeting ads), personalizuotų reklamų, atitinkančių vartotojo interesus, nustatytus pagal tai, kokiose svetainėse asmuo lankosi.

 

BDAR reikalavimai tinklalapiams

  • Užtikrinti laisvanorišką, aiškų ir vienareikšmį tinklalapio vartotojo sutikimą naudoti ir tvarkyti jo duomenis. Negali būti iš anksto pažymėtų įmonei naudingų sutikimo langelių bei ilgų, neaiškių ir sudėtingų atsisakymo tekstų.
  • Naudodami slapukus, nebūtinus tinklalapiui, privaloma gauti aktyvų vartotojo sutikimą, t. y. užtikrinti galimybę asmeniui pažymėti pačiam apie savo sutikimą ar nesutikimą su įmonės ar privataus asmens tinklalapio slapukų politika.
  • Aiškiai nurodyti, kokiu tikslu renkama ir kaupiama pilna ar nepilna informacija apie tinklalapio vartotoją.
  • Išsaugoti visus kiekvieno sutikimo duomenis.
  • Jeigu kontaktiniai duomenys buvo saugomi neterminuotai arba terminas baigėsi, būtina gauti esamų kontaktų naudojimo sutikimą.

Atliekame ir pasirūpiname

  • Parengiame tinklalapio slapukų ir renkamų duomenų informavimo aprašus pagal BDAR reikalavimus.
  • Įdiegiame slapukų naudojimo taisyklių pranešimą (Cookie Policy).
  • Parengiame slapukų naudojimo paskirties aprašą.
  • Pridedama galimybė vartotojui pažymėti, kad jis sutinka su duomenų kaupimu.

Kaupiami vartotojų duomenys kiekvieno tinklalapio duomenų bazėje yra skirtingi, todėl kaina priklauso nuo konkretaus tinklalapio darbų sudėtingumo ir apimties. Pvz., tinklalapio su elementaria pasiteiravimo forma įvedamas duomenų kiekis ir tikslas ženkliai skirsis nuo el. prekybos duomenų bazėje kaupiamų vartotojų duomenų. Atitinkamai proporcingai skiriasi BDAR darbų sudėtingumas, apimtis ir kaina.

Nesilaikantiems BDAR numatytos baudos gali siekti 2-4% metinės apyvartos.



Google ir SSL Sertifikatai: Kaip tai paveiks Jūsų svetainę

Pastaruosius kelerius metus, Google bando priversti svetainių savininkus įsidiegti SSL saugumo sertifikatus. Viskas prasidėjo 2014 metais, su „HTTPS Everywhere“ kampanija, kurios tikslas buvo parodyti SSL sertifikato naudą vartotojams.

Šiuo metu, yra virš dviejų trečdalių visų svetainių, kurios neturi įdiegto SSL saugumo sertifikato, ir Google pradeda dėti žingsnius, kad šią situaciją pakeisti.

Nuo šių metų Liepos mėnesio įvestas Google SSL sertifikato reikalavimas, ir visos svetainės, kuriose jis nebus įdiegtas, bus žymimos kaip nesaugios Google Chrome naršyklėje.

SSL sertifikatai yra sukurti tam, kad vartotojo duomenys Jūsų svetainėje būtų apsaugoti. Be šio sertifikato, jūsų svetainės duomenims ir vartotojų duomenims, kurie lankosi jųsų svetainėje, kyla pavojus, jog jie bus pasisavinti ar kaip kitaip panaudoti blogais tikslais.

SSL sertifikatai yra svarbūs dėl šių priežasčių:

  • Apsaugoma privati vartotojo informacija, pvz: prisijungimo duomenys, banko duomenys, kita asmeninė informacija.
  • Užtikrinama duomenų apsauga nuo internetinių įsilaužėlių ir nusikaltėlių.
  • Padidinamas pasitikėjimo, saugumo jausmas tarp Jūsų svetainės ir vartotojų.
  • HTTP‘s svetainės yra reitinguojamos aukščiau paieškos rezultatuose, negu HTTP.
  • Padidinate šansą sulaukti daugiau konversijų, dėl to, jog jūsų svetainė yra saugi vartotojo atžvilgiu.

 

Užsisakykite SSL įdiegimo paslaugą


„Google” pateikia “Hotel Ads” į “Google Ads” skelbimų platformą

Šią savaitę „Google“ paskelbė, kad „Google Ads“ (anksčiau „Google Adwords“) platforma, įveda naują kampanijos tipą „Hotel Ads“.  Taip pat yra sukurtas naujas „Google Hotel Ads Center“ valdymo centras, kuriame galima nurodyti Jūsų valdomo viešbučio paslaugų kainas, ir perteikti jas reklaminiame skelbime.

 

Šis žingsnis yra panašus į prieš kelis metus atliktą „YouTube True View“ reklamos kampanijų integravimą į „Google Adwords“ platformą.  „Hotel Ads“ skelbimai buvo reklamuojami „Google Maps“ sąraše, o vėliau ir paieškos rezultatuose ir buvo tvarkomi atskiroje skelbimų tvarkymo platformoje. Ši paslauga yra teikiama viešbučių savininkams ir internetinėms kelionių agentūroms.

Naujosios „Hotel“ kampanijos, yra įtrauktos tarp pasirinkimų, prieš pradedant kurti naują reklaminę kampaniją „Google Ads“ platformoje, tačiau jos vis dar yra testavimo fazėje su tokiomis įmonėmis, kaip Despegar.com ir Koddi.

Kampanijos ir toliau veiks, paslaugų su kriterijais failo įkėlimo į sistemą, principu. Naujasis „Google Hotel Ads Center“ sukurtas taip, jog būtų lengviau valdyti ir optimizuoti, paslaugų su kriterijais, failus. Taip pat šį valdymo centrą planuojama papildyti dinaminės pakartotinės rinkodaros skelbimų kūrimo funkcijomis.

Esama „Hotel Ads Center“ platforma, bus atnaujinama į naująją versiją, ne iškart, o etapais. Pirmiausia bus pradedama nuo pagrindinių bazinių funkcijų, daugiausiai dėmesio skiriant vartotojo sąsają sukurti kuo patogesnę ir paprastesnę naudojimui.

Tie, kurie nori būti pirmieji, išbandę šią naujovę, ar sužinoti apie ją naujienas pirmi, turi užpildyti susidomėjimo formą.



Įsigaliojo „Google“ draudimas reklamuoti kriptovaliutas

„Google“ pranešė, kad nuo birželio mėnesio uždraus visas kriptovaliutų bei su jomis susijusio turinio reklamas.

Pagal naująją tvarką uždraudžiama visa nereguliuojamo spekuliatyvaus turto reklama.
Viso „Google“ skaičiuoja, kad pernai 2017 metais dėl taisyklių pažeidimų pašalino 3,2 mlrd. reklamų, o tai yra beveik dvigubai daugiau nei 2016-aisiais.

Ankčiau „Facebook“ visas reklamas, susijusias su kriptovaliutomis ir išankstiniais kriptovaliutų siūlymais (ICO) uždraudė dar sausio mėnesį.

Nustatytą draudimą „Facebook“ pritaikė visose savo platformose, įskaitant „Facebook“, „Audience Network“ ir „Instagram“.

Nors ICO reklama „Google“ platformose bus draudžiama, bet ateityje planuojamas lincencijavimas tam tikrais atvejais. Numatoma, kad antroje 2018 m. pusėje galimai reklama bus leidžiama tose šalyse, kurios ICO bus reglamentavusios.

Preliminariai tai galėtų būti Šveicarija, Pietų Korėja, gal ir Baltarusija, nes ten priiminėjami šią sritį reglamentuojantys įstatymai.

 

Lietuva tarp kandidačių

Specialistų vertinimu, tarp šių šalių galėtų atsidurti ir Lietuva, įvertinant tai, kad Lietuva sugebėjo tapti trečia pasaulyje pagal per ICO surinktus pinigus. Jei Lietuva susitvarkys savo teisinę bazę, tikėtina  Lietuva pritrauktų  didelį kiekį projektų – tai  galimybė Lietuvai būti regioniniu finansinių technologijų centru.

Mūsų šalis netrukus gali tapti viena pirmųjų valstybių, turinčių detalų pagrindinių su kriptovaliutomis susijusių veiklų apmokestinimo reglamentavimą.

Valstybinė mokesčių inspekcija viešai konsultacijai su visuomene yra paskelbusi su Finansų ministerija preliminariai suderintus naujus mokesčių įstatymų komentarus, susijusius su kriptovaliutomis ir ICO.

Savo laiku Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, kaip ir Google bei Facebook pakilo į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų reklama, kurią paprastai užsako lėšas savo projektų vystymui renkantys startuoliai.

 

Reklamos įstatymas draudžia reklamuoti teisės aktų reikalavimus neatitinkančią veiklą, o vertybinių popierių požymių turinčių kriptovaliutų reklamavimasis be Lietuvos banko patvirtinto vertybinių popierių leidimo reklamai ir gali būti pripažintas tokiu pažeidimu.



Google nusprendė: „svarbiausia – mobili svetainės versija”

Kompanija  „Google“ paskelbė, jog pradėjo esminius pokyčius, kurie lems didelius pasikeitimus mobiliems įrenginiams pritaikytų svetainių atvaizdavime paieškoje. Prasidėjo naujos paieškos sistemos versijos bandymai. Šį kartą paieškos sistema teiks pirmenybę mobilių įrenginių turiniui. Tai reikš, kad pirmosiose pozicijose pamatysime vis daugiau svetainių, pritaikytų mobiliesiems.

Paieškos reitingas buvo nustatomas tik pagal svetainės versiją, skirtą kompiuteriams, ignoruojant mobiliesiems skirtas versijas. Dabar dėmesys bus sutelktas į mobiliesiems skirtą turinį. Kadangi dauguma svetainių buvo kuriamos pagal kompiuteriams skirtą ekrano raišką, tai reikš dideles permainas natūralioje „Google“ paieškoje. Turintys aukštas pozicijas, bet nepritaikantys svetainių mobiliems įrenginiams, rezultatų sąraše pradės grimzti vis giliau, o tai puiki proga pasivyti ar aplenkti senbuvius naujoms svetainėms. Atnaujinimas bus vykdomas keliais etapais per ateinančius mėnesius.

google-mobilus-svetainiu-atnaujinimas-reitingacija

„Google“ mobiliųjų įrenginių paieškos paskutiniais metais didėja eksponentiška, todėl algoritmo pakeitimas, kaip skelbia atstovo įrašas, bus drastiškas. Kol pakeitimas yra bandymų fazėje, per ateinančius kelis mėnesius vertėtų peržvelgti ir pakoreguoti savo svetainės mobilią versiją.



Dėmesio! Daugėja įsilaužimų į internetines svetaines

Pastaruoju metu ypač padažnėjo svetainių nulaužimo atvejų. Kibernetinis saugumas – tema, kuri paprastai tampa aktuali tik kai jūsų puslapis vieną dieną staiga nustoja funkcionuoti,  arba dar blogiau, – nukreipia į kenksmingas svetaines ar vagia vartotojų informaciją. Šio tipo įsilaužimai dažniausiai nėra nutaikyti į konkrečius tinklalapius, kenkėjų sukurta programa automatiškai skenuoja ir tikrina svetaines ieškodama standartinių spragų sistemoje.  Nors tai dažniausia įsilaužimo forma, pagrinde įsilaužėliams talkina:

  • Silpni slaptažodžiai;
  • Virusai vartotojo kompiuteryje;
  • Programinės įrangos spragos.

Mažos įmonės svetainės savininkas dažnai galvoja – „Kodėl kas nors norėtų įsilaužti į mano svetainę? Jokios vertingos informacijos joje nėra, iš to būtų jokios naudos“. Įsilaužėliai retai turi konkretų taikinį, jiems svarbiau per trumpą laiką gauti prieigą prie kuo daugiau techninės įrangos. Taip panaudodami jūsų pačių serverius jie plečia nelegalią veiklą neįkliūdami.programisius-isilauzia-i-svetaine

Programišiai nuolatos bando paprasčiausiai atspėti jūsų slaptažodį naudodami programas, kurios mėgina tūkstančius populiariausių žodinių kombinacijų ir skaičių. Kuo trumpesnis slaptažodis, tuo jį lengviau atspėti, todėl rekomenduojama naudoti slaptažodžius, sudarytus iš kelių žodžių ir papildomų simbolių. Taip pat verta atsiminti, kad slaptažodžiai neturi kartotis. Nedalinkite prisijungimo informacijos visiem, jei kam nors reikia prieigos prie jūsų svetainės turinio valdymo sistemos ar FTP, sukurkite atskirus prisijungimus su atitinkamu prieigos lygiu. Daug skirtingų slaptažodžių gali būti sunku atsiminti, todėl geriausia juos saugoti tam skirtose saugiose programose (KeePass, Yadabyte Passwords, Universal Password Manager), kurios šifruoja informaciją ir reikalauja pagrindinio slaptažodžio norint gauti prieigą prie sąrašo.

Net ir esant stipriam slaptažodžiui, įsilaužėliai gali jį lengvai sužinoti, jei į jūsų kompiuterį papuls kenkėjiška programinė įranga. Šios įrangos pagalba fiksuojamas kiekvienas mygtuko paspaudimas ir visa ši informacija siunčiama piktavaliams. Paprasčiausias sprendimas – nenaudokite programų iš nepatikimų šaltinių ir įsidiekite antivirusinę programą. Net ir geriausios antivirusinės turi nemokamas versijas (Avira, Panda, AVG) , kurių pilnai užteks apsaugoti kompiuterį.

Kaip ir visa programinė įranga, svetainės turinio valdymo sistema laikui bėgant darosi vis labiau pažeidžiama, kadangi išaiškėja vis nauji būdai pasinaudoti vienu ar kitu metodu jai pakenkti ar net užgrobti. Būtina nuolat atnaujinti svetainės programinę įrangą. Jei svetainė naudoja populiarią turinio valdymo sistemą, atnaujinimo vengimas gali reikšti, jog per kelias savaites kenkėjų programos aptiks neatnaujintą svetainę ir net be programišiaus įsikišimo sugadins jos darbą ar įdiegs kenkėjišką kodą. Šio kodo funkcija priklausys tik nuo piktavalio tikslų ir fantazijos. Keli pavyzdžiai: naudoti serverio resursus kitoms svetainėms nulaužti, nukreipti lankytojus į kitą tinklalapį (dažnai suaugusiųjų turinio) ar neatkreipiant dėmesio vogti svetainės vartotojų prisijungimo duomenis. Galimybės čia beribės.

Nė vienas svetainės administratorius neišsiverčia be Google Webmaster Tools . Tai nemokamas svetainės papildinys, leidžiantis pastebėti staigius pokyčius ir trikdžius. Svetainei nustojus tinkamai funkcionuoti, Webmaster Tools automatiškai informuos jus elektroniniu paštu apie nustatytą problemą ir pateiks galimus
sprendimo būdus. Tai išloš brangaus papildomo laiko pašalinti klaidas ir atstatyti svetainės darbą.

Paskutinis žingsnis – kurti ir atskiroje vietoje saugoti svetainės duomenų kopijas. Nulaužtą svetainę atstatyti nelengva. Piktavaliai užslepia kenkėjišką kodo dalį įvairiose serverio vietose, kad ne iki galo išvalyta svetainė galėtų būti vėl be vargo užgrobta. Svetainės duomenų kopiją optimalu daryti kas kelis mėnesius. Kitaip svetainė gali būti sugadinta negrįžtamai, o tai reikštų nemenkas papildomas išlaidas ir prarastus svetainės lankytojus bei reitingą.

Tikimės, jog sužinojote kažką naujo ir laikysitės šių paprastų saugumo priemonių. Tik taip užkirsime kelią įsilaužėliams ir apsaugosime savo internetines svetaines bei jų lankytojus.



Dar labiau tikslesnė “Google AdWords” reklama pagal miestus

Nuo šių metų gegužės 11 d. “Google” AdWords reklamą galima naudoti pagal miestus. Dabar  tikslinę auditoriją pasiekti bus daug lengviau. Ataskaitose, kurias paruoš mūsų specialistai galėsite matyti rezultatus pagal nurodytus miestus bei išsamią informaciją apie reklaminę kampaniją. Pvz. kiek kartų buvo paspausta ant reklaminio skelbimo, kiek kartų skelbimas buvo peržiūrėtas. Mūsų specialistai kartu su  Jumis aptars geriausius reklamos pasiūlymus, o reklamai išleisite pagal Jūsų pasirinktą biudžetą.  Tad pirmiausia išrinksime miestus, kurių gyventojams yra aktualus Jūsų produktas, ar paslauga. Tada patarsime, koks reklaminis biudžetas būtų optimaliausias reklaminės kampanijos pradžiai. Jau per pirmąjį mėnesį bus galima sustiprinti reklamą tuose miestuose iš  kurių mažiau užsakymų gaunate.

Untitled

 

Šiuo metu reklamos kampanijas galima nustatyti šiuose miestuose:

Vilnius, Kaunas, Utena, Alytus, Marijampolė, Klaipėda, Mažeikiai, Šiauliai, Panevėžys, Jonava.

 

 

[ut_button color=”yellow” class=”hero-btn” shape=”round” target=”_self” link=”https://www.scopri.lt/#section-contact” size=”small” ]Kontaktai [/ut_button]



„Google naujiena“ – svetainės bei el. parduotuvės, neturinčios mobiliosios versijos, turės žemesnį „Google“ paieškos reitingą

 

Nuo 2015 m. balandžio 21 d. paieškos sistema „Google“   suteikia daugiau privalumų ir galimybių mobiliesiems įrenginiams.  Svarbiausia naujiena – tinklalapiai, pritaikyti mobiliesiems įrenginiams turės geresnius „Google“ reitingus. Kadangi Google yra viena populiariausių pasaulyje paieškos sistemų, aiškūs pokyčiai bus pastebimi visose šalyse, – nesvarbu, kokia tos šalies kalba ir kokia kalba sukurtas tinklalapis.

adwords-home7

Viso pasaulio gyventojai vis sparčiau  naudojasi interneto paieškai pritaikytais mobiliaisiais įrenginius, kuriais  ieškoma informacija turi būti pritaikyta vartotojui. Tai reikštų, kad ta informacija turėtų būti prieinama kuo didesniam vartotojų kiekiui ir pritaikyta kokybiškai rodyti visų IT įrenginių įvairaus dydžio ekranams: mobiliųjų telefonų, planšetinių kompiuterių, PC monitorių.

Deja, daugelio Lietuvos įmonių interneto svetainės dažnai kuriamos mėgėjiškai, neatsakingai, dažnai tik pateikus aktualią įmonės veiklos informaciją, neatsižvelgus į esminę aplinkybę – tinklalapis nekuriamas dėl paties jo turėjimo fakto. Tinklalapio paskirtis, – padėti vystytis ir klestėti pelningam verslui, o kartu – ir įmonės  pozicionavimui rinkoje. Todėl ypatingai svarbu, kokiose Google, kaip pagrindinės paieškos sistemos pozicijose tinklalapis randamas ir kaip tvarkingai, kokybiškai jis rodomas.

Pastaruoju metu, sparčiai plečiantis IT įrenginių įvairovei, jų vartotojai ieško informacijos nebūtinai sėdėdami prie stacionaraus kompiuterio namuose ar biure. Taupydami savo laiką, daugelis mobiliųjų įrenginių vartotojų svarbios informacijos ieško būdami visur – keliaudami, ilsėdamiesi, ko nors laukdami; žodžiu – „kur esu, ten ieškau“.

Startuojant šiai Google naujienai, išmaniesiems įrenginiams nepritaikytos interneto svetainės bei el. parduotuvės, neturinčios mobiliosios versijos, turės žemesnį Google reitingą negu pritaikytoms mobiliesiems įrenginiams.

Taigi, norint, kad Jūsų tinklalapis turėtų aukštesnį Goolge reitingą, jis privalo turėti ir mobiliąją versiją. Reitingus įtakos ir mobiliuose įrenginiuose suindeksuota informacija apie programėles.

Kaip prisitaikyti prie šios naujienos, palankios mobiliosioms tinklalapių versijoms?

  • Tinklalapio dizainas turėtų būti pritaikytas žiūrėti įvairaus dydžio IT įrenginių ekranuose.
  • Tekstai turėtų būti įskaitomi nepadidinus šrifto.
  • Tinklalapyje esančios nuorodos turėtų atsirasti šiek tiek toliau viena nuo kitos, kad būtų patogu paspausti pasirinktąją.
  • Tinklalapyje neturėtų būti naudojamos programos, neegzistuojančios mobiliuosiuose įrenginiuose.

Ar Jūsų tinklalapis pritaikytas naudojimuisi mobiliaisiais įrenginiais, galima paspaudus Skaityti daugiau

 

 

Paaiškėjus, kad Jūsų interneto svetainė nėra „draugiška“ šiuo metu plačiai naudojamiems išmaniesiems telefonams bei planšetėms, verta imtis svetainės atnaujinimo darbų, kad ją, kokybiškai rodomą įvairaus dydžio ir formos ekranuose, matytų kuo daugiau žmonių, tikėtina, – galimų Jūsų įmonės klientų.



Kaip greitai pasiekti aukštų rezultatų paieškos sistemose

SEO srityje dirbti reikia reguliariai ir ilgai, kad rezultatai būtų maksimaliai geri. Būti laiku ir vietoje yra pats didžiausias iššūkis versle. Visi norime greitai būti pirmi, bet kaip tai atlikti?

Vienas iš geriausių pavyzdžių, tai piramidė kuri nusako greičio, kokybės ir laiko santykį. Ši sena, bet universali teorija tinka ir šiam straipsniui:

Iš paveikslėlio matote, jeigu norite greitai ir kokybiškai, tai kainuos didelius pinigus. Taigi, paprastas atsakymas kaip greitai užimti pirmas pozicijas – AdWords reklama. Tai pats greičiausias būdas atsirasti pirmoje vietoje, jis nėra pigus ilgalaikėje perspektyvoje, bet tikrai greitas. Netikėkite įmonių reklaminiais šūkiais, kad tik jie sugeba gretai atlikti SEO optimizaciją. Greitai atlikti SEO darbus neįmanoma, jiems reikia laiko, kad būtų kokybiški. O nekokybiški darbai gali būti atlikti greitai, bet po kurio laiko bus nuostolingi. Po prastos svetainės optimizacijos reikia kurti naują svetainę su nauju domenu, nes prarandamos visos investicijos į puslapį. Ar tai ta kaina, kurią pasiruošę mokėti būtent Jūs?

Reklama internete yra universali ir lanksti, kad neklystumėte ką pasirinkti – kreipkitės į specialistus ir savo sritį išmanančius ekspertus. Jei nusprendėte tai atlikti patys – gerai išsiaiškinkite visas plonybes, kad nenudegtumėt.



Kaip su mažomis investicijomis 3 kartus padidinti pardavimus internete

Manau, išnaudoję šias galimybes, tikrai nenusivilsite rezultatais, o investicijos santykinai mažos su sukuriama reklamos verte. Tai gali atlikti kiekvienas, žinantis kaip naudotis AdWords reklama. Arba tam darbui galite samdyti specialistus.

remarketingas

remarketingas

Kur slypi reklamos veiksmingumo pagrindai

Apie reklamą prirašyta daug knygų ir aš jų nesistengsiu čia atkartoti, tik noriu paminėti vieną esminę reklamų idėją: kartojimas. Kokia reklama bebūtų, ji turi būti kartojama, nes vartotojam patinka pirkti žinomą prekę, jie jaučiasi geriau turėdami tai ką pažįsta. Dėl ko taip yra, padaryta daugybė tyrimų. Apie keletą bandymų užsiminiau savo asmeninėje svetainėje.

Kokia tai reklama ir su kuo ji valgoma

Ši reklama vadinasi – remarketingas. Jos tikslas nėra patraukti akį ar sužavėti vartotoją, bet galima reklaminiuose skydeliuose siekti to ir tai papildomai padidins pardavimus. Pagrindinis šios reklamos tikslas yra kartojimas. O kartojant vartotojui sukuriamas pasitikėjimo jausmas, kuris padeda apsispręsti priimant sprendimą.

Kodėl tai veikia

Reklama yra banerinė ir rodoma tik tai auditorijai, kuri buvo užsukus į Jūsų svetainę. Statistika rodo, kad 1% užsukusių į svetainę tampa pirkėjais, 3% – norėtų pirkti, bet dar pilnai neapsisprendę. Jūs padedate apsispręsti tiems 3% lankytojų garsinat savo vardą ir stiprinat brand‘o žinomumą. Naudojant šį metodą gaunate trigubai daugiau klientų, taip padidindami pardavimus tris kartus.

Kiek tai kainuoja

Mokėdami tik už paspaudimus, nemokate už parodymus. Parodymas, tai kartojimo veiksmas, kuris ilgai išlieka vartotojo pasąmonėje. Taip gaunate nemokamą brand‘o stiprinimo reklamavimą, o mokate pinigus tik už susigrąžintus klientus.

Naudokitės šia marketingo naujove ir taip padidinkite savo pardavimus, tai nėra brangu. O rezultatas puikus.



Parašykite mums!