Google nusprendė: „svarbiausia – mobili svetainės versija”

Kompanija  „Google“ paskelbė, jog pradėjo esminius pokyčius, kurie lems didelius pasikeitimus mobiliems įrenginiams pritaikytų svetainių atvaizdavime paieškoje. Prasidėjo naujos paieškos sistemos versijos bandymai. Šį kartą paieškos sistema teiks pirmenybę mobilių įrenginių turiniui. Tai reikš, kad pirmosiose pozicijose pamatysime vis daugiau svetainių, pritaikytų mobiliesiems.

Paieškos reitingas buvo nustatomas tik pagal svetainės versiją, skirtą kompiuteriams, ignoruojant mobiliesiems skirtas versijas. Dabar dėmesys bus sutelktas į mobiliesiems skirtą turinį. Kadangi dauguma svetainių buvo kuriamos pagal kompiuteriams skirtą ekrano raišką, tai reikš dideles permainas natūralioje „Google“ paieškoje. Turintys aukštas pozicijas, bet nepritaikantys svetainių mobiliems įrenginiams, rezultatų sąraše pradės grimzti vis giliau, o tai puiki proga pasivyti ar aplenkti senbuvius naujoms svetainėms. Atnaujinimas bus vykdomas keliais etapais per ateinančius mėnesius.

google-mobilus-svetainiu-atnaujinimas-reitingacija

„Google“ mobiliųjų įrenginių paieškos paskutiniais metais didėja eksponentiška, todėl algoritmo pakeitimas, kaip skelbia atstovo įrašas, bus drastiškas. Kol pakeitimas yra bandymų fazėje, per ateinančius kelis mėnesius vertėtų peržvelgti ir pakoreguoti savo svetainės mobilią versiją.



Dėmesio! Daugėja įsilaužimų į internetines svetaines

Pastaruoju metu ypač padažnėjo svetainių nulaužimo atvejų. Kibernetinis saugumas – tema, kuri paprastai tampa aktuali tik kai jūsų puslapis vieną dieną staiga nustoja funkcionuoti,  arba dar blogiau, – nukreipia į kenksmingas svetaines ar vagia vartotojų informaciją. Šio tipo įsilaužimai dažniausiai nėra nutaikyti į konkrečius tinklalapius, kenkėjų sukurta programa automatiškai skenuoja ir tikrina svetaines ieškodama standartinių spragų sistemoje.  Nors tai dažniausia įsilaužimo forma, pagrinde įsilaužėliams talkina:

  • Silpni slaptažodžiai;
  • Virusai vartotojo kompiuteryje;
  • Programinės įrangos spragos.

Mažos įmonės svetainės savininkas dažnai galvoja – „Kodėl kas nors norėtų įsilaužti į mano svetainę? Jokios vertingos informacijos joje nėra, iš to būtų jokios naudos“. Įsilaužėliai retai turi konkretų taikinį, jiems svarbiau per trumpą laiką gauti prieigą prie kuo daugiau techninės įrangos. Taip panaudodami jūsų pačių serverius jie plečia nelegalią veiklą neįkliūdami.programisius-isilauzia-i-svetaine

Programišiai nuolatos bando paprasčiausiai atspėti jūsų slaptažodį naudodami programas, kurios mėgina tūkstančius populiariausių žodinių kombinacijų ir skaičių. Kuo trumpesnis slaptažodis, tuo jį lengviau atspėti, todėl rekomenduojama naudoti slaptažodžius, sudarytus iš kelių žodžių ir papildomų simbolių. Taip pat verta atsiminti, kad slaptažodžiai neturi kartotis. Nedalinkite prisijungimo informacijos visiem, jei kam nors reikia prieigos prie jūsų svetainės turinio valdymo sistemos ar FTP, sukurkite atskirus prisijungimus su atitinkamu prieigos lygiu. Daug skirtingų slaptažodžių gali būti sunku atsiminti, todėl geriausia juos saugoti tam skirtose saugiose programose (KeePass, Yadabyte Passwords, Universal Password Manager), kurios šifruoja informaciją ir reikalauja pagrindinio slaptažodžio norint gauti prieigą prie sąrašo.

Net ir esant stipriam slaptažodžiui, įsilaužėliai gali jį lengvai sužinoti, jei į jūsų kompiuterį papuls kenkėjiška programinė įranga. Šios įrangos pagalba fiksuojamas kiekvienas mygtuko paspaudimas ir visa ši informacija siunčiama piktavaliams. Paprasčiausias sprendimas – nenaudokite programų iš nepatikimų šaltinių ir įsidiekite antivirusinę programą. Net ir geriausios antivirusinės turi nemokamas versijas (Avira, Panda, AVG) , kurių pilnai užteks apsaugoti kompiuterį.

Kaip ir visa programinė įranga, svetainės turinio valdymo sistema laikui bėgant darosi vis labiau pažeidžiama, kadangi išaiškėja vis nauji būdai pasinaudoti vienu ar kitu metodu jai pakenkti ar net užgrobti. Būtina nuolat atnaujinti svetainės programinę įrangą. Jei svetainė naudoja populiarią turinio valdymo sistemą, atnaujinimo vengimas gali reikšti, jog per kelias savaites kenkėjų programos aptiks neatnaujintą svetainę ir net be programišiaus įsikišimo sugadins jos darbą ar įdiegs kenkėjišką kodą. Šio kodo funkcija priklausys tik nuo piktavalio tikslų ir fantazijos. Keli pavyzdžiai: naudoti serverio resursus kitoms svetainėms nulaužti, nukreipti lankytojus į kitą tinklalapį (dažnai suaugusiųjų turinio) ar neatkreipiant dėmesio vogti svetainės vartotojų prisijungimo duomenis. Galimybės čia beribės.

Nė vienas svetainės administratorius neišsiverčia be Google Webmaster Tools . Tai nemokamas svetainės papildinys, leidžiantis pastebėti staigius pokyčius ir trikdžius. Svetainei nustojus tinkamai funkcionuoti, Webmaster Tools automatiškai informuos jus elektroniniu paštu apie nustatytą problemą ir pateiks galimus
sprendimo būdus. Tai išloš brangaus papildomo laiko pašalinti klaidas ir atstatyti svetainės darbą.

Paskutinis žingsnis – kurti ir atskiroje vietoje saugoti svetainės duomenų kopijas. Nulaužtą svetainę atstatyti nelengva. Piktavaliai užslepia kenkėjišką kodo dalį įvairiose serverio vietose, kad ne iki galo išvalyta svetainė galėtų būti vėl be vargo užgrobta. Svetainės duomenų kopiją optimalu daryti kas kelis mėnesius. Kitaip svetainė gali būti sugadinta negrįžtamai, o tai reikštų nemenkas papildomas išlaidas ir prarastus svetainės lankytojus bei reitingą.

Tikimės, jog sužinojote kažką naujo ir laikysitės šių paprastų saugumo priemonių. Tik taip užkirsime kelią įsilaužėliams ir apsaugosime savo internetines svetaines bei jų lankytojus.



Dar labiau tikslesnė “Google AdWords” reklama pagal miestus

Nuo šių metų gegužės 11 d. “Google” AdWords reklamą galima naudoti pagal miestus. Dabar  tikslinę auditoriją pasiekti bus daug lengviau. Ataskaitose, kurias paruoš mūsų specialistai galėsite matyti rezultatus pagal nurodytus miestus bei išsamią informaciją apie reklaminę kampaniją. Pvz. kiek kartų buvo paspausta ant reklaminio skelbimo, kiek kartų skelbimas buvo peržiūrėtas. Mūsų specialistai kartu su  Jumis aptars geriausius reklamos pasiūlymus, o reklamai išleisite pagal Jūsų pasirinktą biudžetą.  Tad pirmiausia išrinksime miestus, kurių gyventojams yra aktualus Jūsų produktas, ar paslauga. Tada patarsime, koks reklaminis biudžetas būtų optimaliausias reklaminės kampanijos pradžiai. Jau per pirmąjį mėnesį bus galima sustiprinti reklamą tuose miestuose iš  kurių mažiau užsakymų gaunate.

Untitled

 

Šiuo metu reklamos kampanijas galima nustatyti šiuose miestuose:

Vilnius, Kaunas, Utena, Alytus, Marijampolė, Klaipėda, Mažeikiai, Šiauliai, Panevėžys, Jonava.

 

 

[ut_button color=”yellow” class=”hero-btn” shape=”round” target=”_self” link=”https://www.scopri.lt/#section-contact” size=”small” ]Kontaktai [/ut_button]



„Google naujiena“ – svetainės bei el. parduotuvės, neturinčios mobiliosios versijos, turės žemesnį „Google“ paieškos reitingą

 

Nuo 2015 m. balandžio 21 d. paieškos sistema „Google“   suteikia daugiau privalumų ir galimybių mobiliesiems įrenginiams.  Svarbiausia naujiena – tinklalapiai, pritaikyti mobiliesiems įrenginiams turės geresnius „Google“ reitingus. Kadangi Google yra viena populiariausių pasaulyje paieškos sistemų, aiškūs pokyčiai bus pastebimi visose šalyse, – nesvarbu, kokia tos šalies kalba ir kokia kalba sukurtas tinklalapis.

adwords-home7

Viso pasaulio gyventojai vis sparčiau  naudojasi interneto paieškai pritaikytais mobiliaisiais įrenginius, kuriais  ieškoma informacija turi būti pritaikyta vartotojui. Tai reikštų, kad ta informacija turėtų būti prieinama kuo didesniam vartotojų kiekiui ir pritaikyta kokybiškai rodyti visų IT įrenginių įvairaus dydžio ekranams: mobiliųjų telefonų, planšetinių kompiuterių, PC monitorių.

Deja, daugelio Lietuvos įmonių interneto svetainės dažnai kuriamos mėgėjiškai, neatsakingai, dažnai tik pateikus aktualią įmonės veiklos informaciją, neatsižvelgus į esminę aplinkybę – tinklalapis nekuriamas dėl paties jo turėjimo fakto. Tinklalapio paskirtis, – padėti vystytis ir klestėti pelningam verslui, o kartu – ir įmonės  pozicionavimui rinkoje. Todėl ypatingai svarbu, kokiose Google, kaip pagrindinės paieškos sistemos pozicijose tinklalapis randamas ir kaip tvarkingai, kokybiškai jis rodomas.

Pastaruoju metu, sparčiai plečiantis IT įrenginių įvairovei, jų vartotojai ieško informacijos nebūtinai sėdėdami prie stacionaraus kompiuterio namuose ar biure. Taupydami savo laiką, daugelis mobiliųjų įrenginių vartotojų svarbios informacijos ieško būdami visur – keliaudami, ilsėdamiesi, ko nors laukdami; žodžiu – „kur esu, ten ieškau“.

Startuojant šiai Google naujienai, išmaniesiems įrenginiams nepritaikytos interneto svetainės bei el. parduotuvės, neturinčios mobiliosios versijos, turės žemesnį Google reitingą negu pritaikytoms mobiliesiems įrenginiams.

Taigi, norint, kad Jūsų tinklalapis turėtų aukštesnį Goolge reitingą, jis privalo turėti ir mobiliąją versiją. Reitingus įtakos ir mobiliuose įrenginiuose suindeksuota informacija apie programėles.

Kaip prisitaikyti prie šios naujienos, palankios mobiliosioms tinklalapių versijoms?

  • Tinklalapio dizainas turėtų būti pritaikytas žiūrėti įvairaus dydžio IT įrenginių ekranuose.
  • Tekstai turėtų būti įskaitomi nepadidinus šrifto.
  • Tinklalapyje esančios nuorodos turėtų atsirasti šiek tiek toliau viena nuo kitos, kad būtų patogu paspausti pasirinktąją.
  • Tinklalapyje neturėtų būti naudojamos programos, neegzistuojančios mobiliuosiuose įrenginiuose.

Ar Jūsų tinklalapis pritaikytas naudojimuisi mobiliaisiais įrenginiais, galima paspaudus Skaityti daugiau

 

 

Paaiškėjus, kad Jūsų interneto svetainė nėra „draugiška“ šiuo metu plačiai naudojamiems išmaniesiems telefonams bei planšetėms, verta imtis svetainės atnaujinimo darbų, kad ją, kokybiškai rodomą įvairaus dydžio ir formos ekranuose, matytų kuo daugiau žmonių, tikėtina, – galimų Jūsų įmonės klientų.



Kaip greitai pasiekti aukštų rezultatų paieškos sistemose

SEO srityje dirbti reikia reguliariai ir ilgai, kad rezultatai būtų maksimaliai geri. Būti laiku ir vietoje yra pats didžiausias iššūkis versle. Visi norime greitai būti pirmi, bet kaip tai atlikti?

Vienas iš geriausių pavyzdžių, tai piramidė kuri nusako greičio, kokybės ir laiko santykį. Ši sena, bet universali teorija tinka ir šiam straipsniui:

Iš paveikslėlio matote, jeigu norite greitai ir kokybiškai, tai kainuos didelius pinigus. Taigi, paprastas atsakymas kaip greitai užimti pirmas pozicijas – AdWords reklama. Tai pats greičiausias būdas atsirasti pirmoje vietoje, jis nėra pigus ilgalaikėje perspektyvoje, bet tikrai greitas. Netikėkite įmonių reklaminiais šūkiais, kad tik jie sugeba gretai atlikti SEO optimizaciją. Greitai atlikti SEO darbus neįmanoma, jiems reikia laiko, kad būtų kokybiški. O nekokybiški darbai gali būti atlikti greitai, bet po kurio laiko bus nuostolingi. Po prastos svetainės optimizacijos reikia kurti naują svetainę su nauju domenu, nes prarandamos visos investicijos į puslapį. Ar tai ta kaina, kurią pasiruošę mokėti būtent Jūs?

Reklama internete yra universali ir lanksti, kad neklystumėte ką pasirinkti – kreipkitės į specialistus ir savo sritį išmanančius ekspertus. Jei nusprendėte tai atlikti patys – gerai išsiaiškinkite visas plonybes, kad nenudegtumėt.



Kaip su mažomis investicijomis 3 kartus padidinti pardavimus internete

Manau, išnaudoję šias galimybes, tikrai nenusivilsite rezultatais, o investicijos santykinai mažos su sukuriama reklamos verte. Tai gali atlikti kiekvienas, žinantis kaip naudotis AdWords reklama. Arba tam darbui galite samdyti specialistus.

remarketingas

remarketingas

Kur slypi reklamos veiksmingumo pagrindai

Apie reklamą prirašyta daug knygų ir aš jų nesistengsiu čia atkartoti, tik noriu paminėti vieną esminę reklamų idėją: kartojimas. Kokia reklama bebūtų, ji turi būti kartojama, nes vartotojam patinka pirkti žinomą prekę, jie jaučiasi geriau turėdami tai ką pažįsta. Dėl ko taip yra, padaryta daugybė tyrimų. Apie keletą bandymų užsiminiau savo asmeninėje svetainėje.

Kokia tai reklama ir su kuo ji valgoma

Ši reklama vadinasi – remarketingas. Jos tikslas nėra patraukti akį ar sužavėti vartotoją, bet galima reklaminiuose skydeliuose siekti to ir tai papildomai padidins pardavimus. Pagrindinis šios reklamos tikslas yra kartojimas. O kartojant vartotojui sukuriamas pasitikėjimo jausmas, kuris padeda apsispręsti priimant sprendimą.

Kodėl tai veikia

Reklama yra banerinė ir rodoma tik tai auditorijai, kuri buvo užsukus į Jūsų svetainę. Statistika rodo, kad 1% užsukusių į svetainę tampa pirkėjais, 3% – norėtų pirkti, bet dar pilnai neapsisprendę. Jūs padedate apsispręsti tiems 3% lankytojų garsinat savo vardą ir stiprinat brand‘o žinomumą. Naudojant šį metodą gaunate trigubai daugiau klientų, taip padidindami pardavimus tris kartus.

Kiek tai kainuoja

Mokėdami tik už paspaudimus, nemokate už parodymus. Parodymas, tai kartojimo veiksmas, kuris ilgai išlieka vartotojo pasąmonėje. Taip gaunate nemokamą brand‘o stiprinimo reklamavimą, o mokate pinigus tik už susigrąžintus klientus.

Naudokitės šia marketingo naujove ir taip padidinkite savo pardavimus, tai nėra brangu. O rezultatas puikus.



Nemokama SEO optimizacija – kaip tai atlikti pačiam

SEO optimizacija apima labai daug sričių, su ja galima susieti labai daug veiksmų. Pabandykime pasigilinti, kaip galima būtų atlikti tai patiems ir nereiktų mokėti pinigų SEO ekspertams.

nemokamas seo

Žinios, pati didžiausia vertybė

Jeigu atliekamas SEO marketingas ir įgyvendinamos jo strategijos, Jums reikės SEO įgūdžių. Jie išlavinami mokinantis patiems, einant į seminarus, skaitant knygas, įvairiausius straipsnius ir kt. Bėda ta, kad Lietuvoje seminarų šia tema vyksta ne per daugiausia, o straipsnių galima rasti minimaliai. Dėl to būtina mokėti anglų kalbą, kad galėtumėte semtis žinių iš užsienietiškų straipsnių. Dažniausiai teigiama, kad geros informacijos internete nelsnai pilna anglų ir rusų kalbomis šiuo atveju netinka, nes rusiška auditorija nenaudoja Google paieškos sistemos. Taigi straipsnių rusų kalba taip pat neįmanoma rasti, daugiausiai informacijos angliškai. Gilinantis į SEO reikėtų išmanyti:

  • HTML kalbą
  • elektroninio marketingo pagrindus
  • suprasti turinio valdymo sistemą
  • paieškos variklių veikimo principus
  • žinoti platinimo šaltinius internete

Ar SEO optimizacija gaunasi iš pirmo karto?

SEO procesas yra sunkiai nuspėjamas ir pamatuojamas, dėl to daugeliui suveikia pradedančiojo sėkmės formulė. Kai kam viskas pavyksta iš pirmo karto, bet tai priklauso nuo turimų žinių ir jų panaudojimo. Ilgainiui įgaunami įgūdžiai atsiperka. Su nuosekliu indėliu SEO optimizacijai – visada pasiekiamos aukštos pozicijos.

Dirbkit, domėkitės naujovėmis, kurkit gerą turinį ir Jums tikrai pasiseks pelnyti aukštas pozicijas paieškos rezultatuose.



SEO specialistas Jūsų versle – samdyti įmonę, ar darbuotoją

SEO paslaugos tampa būtinybe dirbantiems internetinėje prekyboje, ar ieškant klientų naudojantis internetu. Beveik visi vartotojai randa informaciją per paieškos sistemą. Lietuvos verslai pradeda suprasti SEO teikiamą naudą ir ieško specialistų tiems darbams atlikti. Dirbti su įmone ar darbams samdyti SEO specialistą pilnu etatu?

SEO specialistas

SEO specialistas

Darbų apimtys

Viskas priklauso nuo Jūsų darbų apimčių. Jeigu turite e parduotuvę su daug prekių, Jums būtina samdyti svetainės administratorių, o gal ir ne vieną. Tokiu atveju reikėtų apmokyti svetainės administratorius vidinės optimizacijos principų, kad jie keldami informaciją ją įkeltų teisingai.

Turint mažą informacinę svetainę apie Jūsų paslaugas ar prekes. Jums būtinas SEO specialistas, ar įmonė, nes apmokyti darbuotojus yra per brangu, o ir darbų apimtys nėra tokios didelės, kad būtų pilnam etatui darbo.

Atlikti SEO optimizaciją patiems

Kad ir kaip gaila, bet dar dažnas variantas Lietuvos rinkoje, ypač šiuo metodu naudojasi mažos įmonės. Žinoma suprantama, kad mažos įmonės neturi pinigų SEO specialistų samdymui, bet devyni darbai, dešimtas badas. Dažniausiu atveju kai įmonė pati bando atlikti SEO optimizaciją viskas baigiasi: “internetas neveikia”. Po pusės metų nevaisingo darbo vadovybė griežtai nusprendžia niekada neinvestuoti pinigų į elektroninį marketingą, nes tai nenašu. Bet jeigu jie būtų samdę konsultantą, visas susidariusias problemas per pusmetį būtų galima išspręsti. Reklamos našume atsispindi profesionalumas, o vykdantys asmenys ne reklaminę veiklą turi nepakankamai žinių atlikti reklaminę kompaniją patiems.

Kad SEO specialistas būtinas reklamuojantis, tai aišku kiekvienam, o kokį kelią pasirinkti, spręsti Jums.



KAIP BLOG‘AS GALI PADĖTI PLĖSTIS VERSLUI?

Prieš metus buvau įkvėptas blog‘ų sukuriamos vertės ir pradėjau rašyti šį blog‘ą. Informaciją apie blog’ų naudą galite rasti šiame straipsnyje. Prieš metus taip pat buvau skaitęs knygą, kaip per blog‘ą sukurti sėkmingą reklaminę strategiją. Pabandžiau, po pusės metų rašyti nustojau, išvados paprastos – ne kiekvienas Lietuvoje žino, kaip tinkamai tai daryti reklaminiais tikslais. Bet didžiausias klausimas – kodėl?

Skaityti daugiau




Parašykite mums!