2013.01.17 admin

SEO prieš AdWords – paspaudimo rodiklis ir jo įtaka

Visi nori būti paieškos rezultatų viršuje. Bet ar teisingai pasveriate investicijų atsiperkamumą? Kaip jas paskaičiuojate?

Daugelis naudoja AdWords, nes tai greita ir trumpalaikėje perspektyvoje pigu. AdWords prieš SEO pliusus ir minusus aptariau ankstesniame straipsnyje. Tai bendri pastebėjimai, kurie matosi tik pažiūrėjus į teikiamas paslaugas. Bet ne vienam kyla klausimas, ar visi vartotojai spaudžia ant reklamos?. Juk AdWords – tai ne paieškos rezultatas, bet peršama reklama. Daugelis reklamos nekenčia, tai kodėl turėtumėme mėgti šią?

Kodėl AdWords reklama nemėgstama vartotojų?

Nekartą girdėjau iš vartotojų sakant „aš nespaudžiu ant geltonų rezultatų, nes tai reklama“. Kai reklamos pilna visur, kur tik pasisukame, mes dažnai priešinamės jai – tai visiškai normalu. Bet paleidus AdWords reklamą matome, kad vartotojai užeina per ją. Galime daryti išvadą, kad geltonuosius rezultatus ignoruoja ne visi vartotojai. O kai geriau pasigiliname į besireklamuojančias su AdWords įmones, pamatome, kad jos teikia tas pačias paslaugas kaip ir esančios natūralios paieškos rezultatuose.

Natūrali paieška, bet ar tikrai ji tokia natūrali?

Tiems vartotojams, kurie pasitiki natūralia paieška ir spaudžia tik ant šių rezultatų, turėčiau klausimą „kas yra SEO?“. Jie pasitiki tik natūralia paieška, taigi ir visomis įmonėmis, kurios užsisakė SEO paslaugas. O tuomet kodėl nepasitikima tomis įmonėmis, kurios užsisakė AdWords paslaugas?

AdWords ar SEO – kieno paspaudimų rodiklis didesnis?

Prieš tai aptariau bendrus vartotojų apmąstymus ir elgseną. Kiekvienas vartotojas – individualus, elgiasi skirtingai, bet Jums svarbiausia, kuris reklamos būdas našesnis. Eikime prie skaičių:

Data Pozicija Paspaudimo rodiklis
AdWords 2011 gegužė 2,7 20%
SEO 2012 gegužė 1 32%

Čia pavaizdavau vienos reklaminės kampanijos rezultatus. Kliento ir raktažodžio nenoriu minėti. Bet paanalizuokime rezultatus.

Galima nemaža paklaida, dėl rezultatų:

  • skirtingų metų
  • skirtingų title, meta ir url aprašymų (šis ypač įtakoja rezultatus)

Rezultatai galėjo skirtis dėl nežymių paklaidų. 38% geresnį paspaudimo rodiklį turime SEO reklamoje. Skirtingose rinkose, raktažodžiuose rezultatai gali ženkliai skirtis. Bet tai aiškus įrodymas, kad įmonė, užsisakiusi SEO paslaugas, sulaukė 38% daugiau klientų.

Kad ir kokius gerus rezultatus neštų SEO, AdWords gyvuos toliau. Bet, skaičiuojant SEO teikiamą naudą, būtinai įtraukite ir šį faktorių, kad, atlikus optimizaciją turėsite daugiau klientų negu naudodami AdWords reklamą.

Žymos : , , ,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *



Parašykite mums!