▷ SEO optimizacija - Dalis 4
8 662 92616


Konversija – tai Jūsų pinigai internete. Kaip padidinti ją?

Konversija – tai vartotojų atliktas naudingas veiksmas svetainėje, pvz.:

  • Turintiems elektroninę parduotuvę šis rodiklis nurodo, kiek procentų apsilankiusių vartotojų apsipirko.
  • Informacinėje svetainėje apie teikiamas paslaugas šis parametras nurodo, kiek skambučių sulaukėte iš apsilankiusių vartotojų.

Tai pats svarbiausias kokybės svetainėje rodiklis, kurį žino tik svetainės savininkas. Statistinis variantas Lietuvoje – 1 %. Tai reiškia, kad iš 100-o užėjusių į Jūsų svetainę vartotojų tik 1 perka. Nereiškia, kad ši formulė universali Lietuvos rinkai, nes vartotojus paskatinti veiksmui galima įvairiausiais metodais. Naudodami skirtingus metodus, gausime ir skirtingus rezultatus.

Skaityti daugiau



SEO prieš AdWords – paspaudimo rodiklis ir jo įtaka

Visi nori būti paieškos rezultatų viršuje. Bet ar teisingai pasveriate investicijų atsiperkamumą? Kaip jas paskaičiuojate?

Daugelis naudoja AdWords, nes tai greita ir trumpalaikėje perspektyvoje pigu. AdWords prieš SEO pliusus ir minusus aptariau ankstesniame straipsnyje. Tai bendri pastebėjimai, kurie matosi tik pažiūrėjus į teikiamas paslaugas. Bet ne vienam kyla klausimas, ar visi vartotojai spaudžia ant reklamos?. Juk AdWords – tai ne paieškos rezultatas, bet peršama reklama. Daugelis reklamos nekenčia, tai kodėl turėtumėme mėgti šią?

Skaityti daugiau

       

AdWords prieš SEO optimizaciją – kas pigiau?

Žinant visus reklamos internete metodus, dažnam vartotojui kyla klausimas, ką pasirinkti – SEO ar AdWords? Juk tiek viena, tiek kita paslauga rodo rezultatus Google paieškos sistemoje. Pradėjus gilintis į šiuos reklamos būdus, daugelis padaro išvadą kad AdWords greičiau, o SEO – brangiau. Bet ar tai tiesa ir ar SEO iš tikrųjų toks brangus, panagrinėkime plačiau.

Skaityti daugiau



Parašykite mums!