Sveiki atvykę į mūsų BLOG'Ą

Straipsniai apie reklamą internete

 

Saugokitės – Lietuvoje plinta virusas, vagiantis e. bankininkystės duomenis

Pastarosiomis dienomis internete plinta kompiuterinis „Trojan“ tipo virusas „Emotet“. Kompiuterinis virusas nuo lapkričio 9 d. „Spam“ tipo laiškais atakuoja e. pašto serverius. ESET Lietuvos kibernetinio saugumo ekspertai įspėja, kad per pastarąjį mėnesį bandymų užkrėsti apsaugą turinčius kompiuterius Lietuvoje skaičius buvo padidėjęs iki 16 proc., jis nuolat kinta ir šiuo metu yra šiek tiek atslūgęs. Skaityti daugiau



Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR)

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas – tai visose ES šalyse privalomas teisės aktas, priimtas Europos Parlamento ir Europos tarybos.

BDAR paskirtis – įgyvendinti duomenų apsaugos reformą, taikomą valdžios institucijoms, verslo įmonėms bei privatiems asmenims.

BDAR reformos tikslas – suteikti papildomą fizinių asmenų duomenų apsaugą ir nustatyti griežtesnius reikalavimus tuos duomenis tvarkantiems asmenims.

BDAR įsigaliojo nuo 2018 gegužės 25 d.

Skaityti daugiau



Google ir SSL Sertifikatai: Kaip tai paveiks Jūsų svetainę

Pastaruosius kelerius metus, Google bando priversti svetainių savininkus įsidiegti SSL saugumo sertifikatus. Viskas prasidėjo 2014 metais, su „HTTPS Everywhere“ kampanija, kurios tikslas buvo parodyti SSL sertifikato naudą vartotojams.

Šiuo metu, yra virš dviejų trečdalių visų svetainių, kurios neturi įdiegto SSL saugumo sertifikato, ir Google pradeda dėti žingsnius, kad šią situaciją pakeisti.

Nuo šių metų Liepos mėnesio įvestas Google SSL sertifikato reikalavimas, ir visos svetainės, kuriose jis nebus įdiegtas, bus žymimos kaip nesaugios Google Chrome naršyklėje. Skaityti daugiau



„Google” pateikia “Hotel Ads” į “Google Ads” skelbimų platformą

Šią savaitę „Google“ paskelbė, kad „Google Ads“ (anksčiau „Google Adwords“) platforma, įveda naują kampanijos tipą „Hotel Ads“.  Taip pat yra sukurtas naujas „Google Hotel Ads Center“ valdymo centras, kuriame galima nurodyti Jūsų valdomo viešbučio paslaugų kainas, ir perteikti jas reklaminiame skelbime.

Skaityti daugiau



Įsigaliojo „Google“ draudimas reklamuoti kriptovaliutas

„Google“ pranešė, kad nuo birželio mėnesio uždraus visas kriptovaliutų bei su jomis susijusio turinio reklamas.

Pagal naująją tvarką uždraudžiama visa nereguliuojamo spekuliatyvaus turto reklama.
Viso „Google“ skaičiuoja, kad pernai 2017 metais dėl taisyklių pažeidimų pašalino 3,2 mlrd. reklamų, o tai yra beveik dvigubai daugiau nei 2016-aisiais. Skaityti daugiau



Google nusprendė: „svarbiausia – mobili svetainės versija”

Kompanija  „Google“ paskelbė, jog pradėjo esminius pokyčius, kurie lems didelius pasikeitimus mobiliems įrenginiams pritaikytų svetainių atvaizdavime paieškoje. Prasidėjo naujos paieškos sistemos versijos bandymai. Šį kartą paieškos sistema teiks pirmenybę mobilių įrenginių turiniui. Tai reikš, kad pirmosiose pozicijose pamatysime vis daugiau svetainių, pritaikytų mobiliesiems. Skaityti daugiau



Keičiasi „AdWords“ reklamos rodymas „Google“ paieškos sistemoje

Jei dar nepastebėjote, informuojame šių metų vasario 19 d. „Google“ patvirtino, kad keičia „Google AdWords“ skelbimų rodymą paieškos lange ir daugiau neberodys mokamų skelbimų dešiniajame paieškos sistemos lange.

Google nuolat tobulina savo paieškos sistemą, naujausias pakeitimas Google AdWords reklama trina visus dešinės pusės skelbimus ir jų tiesiog nebeliks.  Dėl šių pasikeitimų paieškos sistemos langas atrodys taip: viršutinių skelbimų skaičius padidėja iki 4, vietoje buvusių 3 ir apačioje lieka 3 mokami skelbimai. Anksčiau viename lange buvo rodoma 11 mokamų skelbimų, dabar maksimalus skelbimų skaičius sieks 7 viename paieškos puslapyje. Skaityti daugiau



Naujasis Google „RankBrain” algoritmas

Šių metų spalį Google paskelbė, jog Google paieškoje bus pradedamas naudoti naujas algoritmas, pavadinimu „RankBrain”.

Dėmesio naujiena sulaukė pagrįstai – „RankBrain” įvardijama kaip dirbtinio intelekto sistema, gebanti pati mokytis, interpretuoti kalbą ir vartotojų vedamas užklausas.

Google RankBrain Lietuvoje

Atrasdama sąsajas tarp įvedamų užklausų, „RankBrain” keičia Google paieškos rezultatus tokiu būdu tiesiogiai įtakodama lankytojų srautus svetainėse. Skaityti daugiau



Ar Google GMail reklama legali?

GMail taikomas reklaminių skelbimų formatas parinktas apgalvotai – reklama pateikiama kaip el. laiškas, todėl daugumai vartotojų kyla klausimas, ar toks reklamos būdas etiškas ir nepažeidžiantis įstatymų.

Visai nesenai Google atnaujino GMail pašto vartotojo sąsają – nuo šiol laiškai skirstomi į tris tipus: Pagrindinius, socialinių tinklų ir reklamos. Nuo šiol laiškai automatiškai filtruojama ir patogiai sudedama į el. laiško turinį atitinkančius skirtukus. Skaityti daugiau



Parašykite mums!