Sveiki atvykę į mūsų BLOG'Ą

Straipsniai apie reklamą internete



Google nusprendė: „svarbiausia – mobili svetainės versija”

Kompanija  „Google“ paskelbė, jog pradėjo esminius pokyčius, kurie lems didelius pasikeitimus mobiliems įrenginiams pritaikytų svetainių atvaizdavime paieškoje. Prasidėjo naujos paieškos sistemos versijos bandymai. Šį kartą paieškos sistema teiks pirmenybę mobilių įrenginių turiniui. Tai reikš, kad pirmosiose pozicijose pamatysime vis daugiau svetainių, pritaikytų mobiliesiems.

Paieškos reitingas buvo nustatomas tik pagal svetainės versiją, skirtą kompiuteriams, ignoruojant mobiliesiems skirtas versijas. Dabar dėmesys bus sutelktas į mobiliesiems skirtą turinį. Kadangi dauguma svetainių buvo kuriamos pagal kompiuteriams skirtą ekrano raišką, tai reikš dideles permainas natūralioje „Google“ paieškoje. Turintys aukštas pozicijas, bet nepritaikantys svetainių mobiliems įrenginiams, rezultatų sąraše pradės grimzti vis giliau, o tai puiki proga pasivyti ar aplenkti senbuvius naujoms svetainėms. Atnaujinimas bus vykdomas keliais etapais per ateinančius mėnesius.

google-mobilus-svetainiu-atnaujinimas-reitingacija

„Google“ mobiliųjų įrenginių paieškos paskutiniais metais didėja eksponentiška, todėl algoritmo pakeitimas, kaip skelbia atstovo įrašas, bus drastiškas. Kol pakeitimas yra bandymų fazėje, per ateinančius kelis mėnesius vertėtų peržvelgti ir pakoreguoti savo svetainės mobilią versiją.



Keičiasi „AdWords“ reklamos rodymas „Google“ paieškos sistemoje

Jei dar nepastebėjote, informuojame šių metų vasario 19 d. „Google“ patvirtino, kad keičia „Google AdWords“ skelbimų rodymą paieškos lange ir daugiau neberodys mokamų skelbimų dešiniajame paieškos sistemos lange.

Google nuolat tobulina savo paieškos sistemą, naujausias pakeitimas Google AdWords reklama trina visus dešinės pusės skelbimus ir jų tiesiog nebeliks.  Dėl šių pasikeitimų paieškos sistemos langas atrodys taip: viršutinių skelbimų skaičius padidėja iki 4, vietoje buvusių 3 ir apačioje lieka 3 mokami skelbimai. Anksčiau viename lange buvo rodoma 11 mokamų skelbimų, dabar maksimalus skelbimų skaičius sieks 7 viename paieškos puslapyje.

Pašalinus mokamus skelbimus iš dešinės kompiuterio ekrano pusės, susivienodino paieškos laukas kompiuteriams ir mobiliesiems įrenginiams, kadangi anksčiau dešinės juostos skelbimai nebuvo matomi mobiliųjų įrenginių vartotojams.

Dešinėje pusėje nuo šiol galėsime matyti dvi informacijos rūšis: ieškomos įmonės informacinį bloką, suvedus tikslų jos pavadinimą ar kitų raktinių žodžių informaciją ir parduodamų prekių sąrašą, ši sistema veikia tik užsienyje, Lietuvoje ji nėra įdiegta.

Kokie pokyčiai laukia?

Pagrindinės ir labiausiai matomos tampa viršutinės keturios skelbimų pozicijos, tai lems didesnę konkurenciją tarp įmonių konkuruojančių šiose pozicijose ir paspaudimo kainų iškilimą. Šie pokyčiai neturės didelės įtakos stambioms įmonėms, kurios ir taip investuodavo už buvimą pirmosiose pozicijose, tačiau mažoms įmonės, kurios reklamavosi dešinėje reklamos pusėje, norėdamos ir toliau išlikti matomos, turės didinti savo reklamos biudžetą.

Taip pat įmonėms norinčios reklamuotis „Google“ paieškos sistemoje, teks pasukti galvą reklamuotis mokamoje AdWords reklamoje ar rinktis SEO optimizaciją. Kadangi prisidėjus vienam mokamam skelbimui viršuje, vienu rezultatu sumažėja organinė paieška. Atsidarius naršyklės langą pirmiausia matome 4 mokamus skelbimus ir tik vieną organinės paieškos rezultatą. SEO specialistai turės labiau pasistengti norėdami užimti pirmą vietą organinėje paieškoje.

pirmas paieskos poziciju langas



Naujasis Google „RankBrain” algoritmas

Šių metų spalį Google paskelbė, jog Google paieškoje bus pradedamas naudoti naujas algoritmas, pavadinimu „RankBrain”.

Dėmesio naujiena sulaukė pagrįstai – „RankBrain” įvardijama kaip dirbtinio intelekto sistema, gebanti pati mokytis, interpretuoti kalbą ir vartotojų vedamas užklausas.

Google RankBrain Lietuvoje

Atrasdama sąsajas tarp įvedamų užklausų, „RankBrain” keičia Google paieškos rezultatus tokiu būdu tiesiogiai įtakodama lankytojų srautus svetainėse.

Ar „RankBrain“ iš esmės pakeis Google paieškos rezultatus? Ne visai. „RankBrain“ bus tik dar viena nauja dalis Google algoritmų, kurie kiekvieną sekundę analizuoja milijardus svetainių puslapių ir parenka labiausiai atitinkančius vartotojo užklausą rezultatus.

Google jau daugelį metų buvo pakankamai išradinga paieškos sistema – vartotojui įvedus tokį žodį, kaip „kompiuteris“ pateikdavo puslapius, kuriuose būdavo techniškai kitokios frazės, kaip „nešiojami kompiuteriai“. Šios sąsajos tarp skirtingų frazių iki šiol buvo rūšiuojamos į duomenų bazes Google darbuotojų.

Sudaryti milžiniškus sinonimų sąrašus be automatizavimo yra sudėtinga ir užima labai daug laiko, o nuolat besiplečiantis interneto vartotojų ratas pasaulyje tik didina unikalių užklausų skaičių – šiuo metu paieškos sistema išanalizuoja 3 milijardus užklausų per dieną. 15 % šių užklausų yra visiškai unikalios frazės, o tai yra apie 450 milijonai paieškų. „RankBrain“ buvo sukurtas būtent šioms sudėtingoms sąsajoms interpretuoti ir įsiminti. Kaip naujasis algoritmas įtakos pozicijas, pamatysime jau šiais metais.

Tampa aišku, kad Google siekia kuo labiau individualizuoti pateikiamus paieškos rezultatus, todėl ateityje panašių atnaujinimų pamatysime vis dažniau.



Ar Google GMail reklama legali?

GMail taikomas reklaminių skelbimų formatas parinktas apgalvotai – reklama pateikiama kaip el. laiškas, todėl daugumai vartotojų kyla klausimas, ar toks reklamos būdas etiškas ir nepažeidžiantis įstatymų.

Visai nesenai Google atnaujino GMail pašto vartotojo sąsają – nuo šiol laiškai skirstomi į tris tipus: Pagrindinius, socialinių tinklų ir reklamos. Nuo šiol laiškai automatiškai filtruojama ir patogiai sudedama į el. laiško turinį atitinkančius skirtukus.

Spamu nelaikoma, jei:

1. El. pašto laiškai aiškiai išskiriami, kaip reklama.
GMail aiškiai išskiria reklamą nuo kitų laiškų atskirame tam skirtame skirtuke. Taip pat po kiekvienu reklaminiu laišku yra matomas ženklas “Skelbimas”.

2. Gavėjo el. pašto adresas buvo gautas legaliais būdais.
Google gavėjų el. pašto adresų negavo nelegaliais būdais, kadangi tai yra tik jiems patiems priklausantys adresai. Šie adresai atitiko nurodytus reklamos taikymo tikslus ir atitinka tikslinę auditoriją.

3. Yra galimybė atsisakyti tolimesnių laiškų. susisiekti
Reklaminio laiško galima lengvai atsisakyti. Be to, taip nutraukiamas tolimesnis šio reklaminio laiško siuntimas konkrečiam gavėjui.

Verta paminėti, jog reklaminiai laiškai rodomi tik jungiantis per Google GMail pašto puslapį, o el. pašto programos reklaminių laiškų nerodo. Todėl jiems taikomos panašios taisyklės, kaip ir Google Display Network reklaminiams skydeliams (baneriams).

Nors Google ir susilaukė kritikos iš vartotojų ir konkurentų pusės dėl gudriai pateikiamos reklamos, šis būdas nėra nelegalus irsuteikia naujas galimybes mažesnėms įmonėms plėsti klientų ratą ir pasinaudojus Google Adwords reklama, jos platforma gali padidinti reklaminės kampanijos efektyvumą.



Google pakeitė savo logotipą

Pasaulinis žiniatinklis stipriai pasikeitė per pastaruosius 17 metų, kai pasauliui pirmą kartą buvo pristatytas originalus Google logotipas. Nuolatinės naujovės, interneto plėtra bei naujų įrenginių atsiradimas verčia keistis visus. Per visą savo veiklos laiką Google logotipas keitėsi penkis kartus. Tačiau šis naujas pokytis yra pats drastiškiausias ir iš esmės keičiantis įmonės įvaizdį.

Nuo 2015 09 01 dienos atnaujintas Google logo

Naujasis Google logo

Pagrindinė priežastis dėl kurios buvo imtasi šio žingsnio, kaip jau ir minėjome, yra technologijų kaita. Jau praėjo tie laikai, kai internetas buvo pasiekiamas tik stalinių kompiuterių vartotojams. Itin sparti naujų technologijų kaita ir pasaulinio žiniatinklio paklausa lėmė tai, jog dabar vartotojai šiuo XXI amžiaus stebuklu gali naudotis ne tik namie, bet ir savo išmaniuosiuose telefonuose. Tokia plati įrenginių, leidžiančių prisijungti prie interneto, pasiūla ir būtinybė išlaikyti logotipo atpažinimą nepriklausomai nuo naršyklės lango dydžio paskatino tokį drastišką Google ženklo pasikeitimą.

Nuo šiol Google logotipas bus atpažįstamas dėl savo paprastumo. Didžiausias skiriamasis ženklas bus keturios spalvos, kurias žino kiekvienas vartotojas. Šios spalvos nuo šiol margins vienintelę G raidę. Taip siekiama jog kompanijos logo taptų panašesnis į Apple obuolio ženklą – atpažįstamas iš vieno simbolio.

Be to, tokį ženklo pasikeitimą paskatino ir noras keisti vartotojo požiūrį į Google kompaniją ir jos paslaugas. Ženklo paprastumas turėtų padėti sugriauti visas asociacijas su tuo, jog Google dirba technologijų apsėsti specialistai, besidomintys tik kompiuterių naujovėmis. Logotipo paprastumas ir atpažįstamumas turėtų tapti patraukliu kiekvienam ir parodyti, jog Google taip pat siekia prisitaikyti prie naujų pokyčių, formuojančių šiuolaikinį pasaulį.



Dėmesio! Daugėja įsilaužimų į internetines svetaines

Pastaruoju metu ypač padažnėjo svetainių nulaužimo atvejų. Kibernetinis saugumas – tema, kuri paprastai tampa aktuali tik kai jūsų puslapis vieną dieną staiga nustoja funkcionuoti,  arba dar blogiau, – nukreipia į kenksmingas svetaines ar vagia vartotojų informaciją. Šio tipo įsilaužimai dažniausiai nėra nutaikyti į konkrečius tinklalapius, kenkėjų sukurta programa automatiškai skenuoja ir tikrina svetaines ieškodama standartinių spragų sistemoje.  Nors tai dažniausia įsilaužimo forma, pagrinde įsilaužėliams talkina:

  • Silpni slaptažodžiai;
  • Virusai vartotojo kompiuteryje;
  • Programinės įrangos spragos.

Mažos įmonės svetainės savininkas dažnai galvoja – „Kodėl kas nors norėtų įsilaužti į mano svetainę? Jokios vertingos informacijos joje nėra, iš to būtų jokios naudos“. Įsilaužėliai retai turi konkretų taikinį, jiems svarbiau per trumpą laiką gauti prieigą prie kuo daugiau techninės įrangos. Taip panaudodami jūsų pačių serverius jie plečia nelegalią veiklą neįkliūdami.programisius-isilauzia-i-svetaine

Programišiai nuolatos bando paprasčiausiai atspėti jūsų slaptažodį naudodami programas, kurios mėgina tūkstančius populiariausių žodinių kombinacijų ir skaičių. Kuo trumpesnis slaptažodis, tuo jį lengviau atspėti, todėl rekomenduojama naudoti slaptažodžius, sudarytus iš kelių žodžių ir papildomų simbolių. Taip pat verta atsiminti, kad slaptažodžiai neturi kartotis. Nedalinkite prisijungimo informacijos visiem, jei kam nors reikia prieigos prie jūsų svetainės turinio valdymo sistemos ar FTP, sukurkite atskirus prisijungimus su atitinkamu prieigos lygiu. Daug skirtingų slaptažodžių gali būti sunku atsiminti, todėl geriausia juos saugoti tam skirtose saugiose programose (KeePass, Yadabyte Passwords, Universal Password Manager), kurios šifruoja informaciją ir reikalauja pagrindinio slaptažodžio norint gauti prieigą prie sąrašo.

Net ir esant stipriam slaptažodžiui, įsilaužėliai gali jį lengvai sužinoti, jei į jūsų kompiuterį papuls kenkėjiška programinė įranga. Šios įrangos pagalba fiksuojamas kiekvienas mygtuko paspaudimas ir visa ši informacija siunčiama piktavaliams. Paprasčiausias sprendimas – nenaudokite programų iš nepatikimų šaltinių ir įsidiekite antivirusinę programą. Net ir geriausios antivirusinės turi nemokamas versijas (Avira, Panda, AVG) , kurių pilnai užteks apsaugoti kompiuterį.

Kaip ir visa programinė įranga, svetainės turinio valdymo sistema laikui bėgant darosi vis labiau pažeidžiama, kadangi išaiškėja vis nauji būdai pasinaudoti vienu ar kitu metodu jai pakenkti ar net užgrobti. Būtina nuolat atnaujinti svetainės programinę įrangą. Jei svetainė naudoja populiarią turinio valdymo sistemą, atnaujinimo vengimas gali reikšti, jog per kelias savaites kenkėjų programos aptiks neatnaujintą svetainę ir net be programišiaus įsikišimo sugadins jos darbą ar įdiegs kenkėjišką kodą. Šio kodo funkcija priklausys tik nuo piktavalio tikslų ir fantazijos. Keli pavyzdžiai: naudoti serverio resursus kitoms svetainėms nulaužti, nukreipti lankytojus į kitą tinklalapį (dažnai suaugusiųjų turinio) ar neatkreipiant dėmesio vogti svetainės vartotojų prisijungimo duomenis. Galimybės čia beribės.

Nė vienas svetainės administratorius neišsiverčia be Google Webmaster Tools . Tai nemokamas svetainės papildinys, leidžiantis pastebėti staigius pokyčius ir trikdžius. Svetainei nustojus tinkamai funkcionuoti, Webmaster Tools automatiškai informuos jus elektroniniu paštu apie nustatytą problemą ir pateiks galimus
sprendimo būdus. Tai išloš brangaus papildomo laiko pašalinti klaidas ir atstatyti svetainės darbą.

Paskutinis žingsnis – kurti ir atskiroje vietoje saugoti svetainės duomenų kopijas. Nulaužtą svetainę atstatyti nelengva. Piktavaliai užslepia kenkėjišką kodo dalį įvairiose serverio vietose, kad ne iki galo išvalyta svetainė galėtų būti vėl be vargo užgrobta. Svetainės duomenų kopiją optimalu daryti kas kelis mėnesius. Kitaip svetainė gali būti sugadinta negrįžtamai, o tai reikštų nemenkas papildomas išlaidas ir prarastus svetainės lankytojus bei reitingą.

Tikimės, jog sužinojote kažką naujo ir laikysitės šių paprastų saugumo priemonių. Tik taip užkirsime kelią įsilaužėliams ir apsaugosime savo internetines svetaines bei jų lankytojus.



Reklama Gmail tinkle atkeliavo į Adwords

Reklama Gmail tinkle (GSP)

GSP (Gmail Sponsored Promotions) – nauja reklamos rūšis Gmail pašto sistemoje, pateikianti vartotojams aktualius pasiūlymus pagal gaunamų laiškų turinį ir Google paieškos istoriją. Gmail reklama taip pat segmentuoja reikiamą auditoriją pagal amžių, lytį, vietovę ir pomėgius. Optimizuoti reklamą galima pasirenkant tikslų laiko grafiką – rodyti reklamą tik tomis dienomis ir valandomis, kai Jums tai naudinga. Ši reklamos rūšis ypač veiksminga vartotojams pateikiant specialius pasiūlymus taip plečiant klientų ratą. Mes sukursime spalvingus ir konversijas generuojančius reklaminius skydelius Jūsų prekėms ar paslaugoms pagal reikiamus Gmail standartus ir optimizuosime taikymą tikslinėms auditorijoms, kurios domisi Jūsų produktais ar paslaugomis.Gmail reklama GSP 1

GSP su vieno vaizdo skelbimo reklama

Naudojamas 144×144 logotipas, 15 simbolių antraštė, 25 simbolių tema, 100 simbolių aprašymas, išplečiamas vaizdo skelbimas 650×650 su pasiūlymais. Vartotojui paspaudus ant reklamjuostės atidaromi jam skirti pasiūlymai su Jūsų puslapio nuoroda į nurodytas prekes ar paslaugas.

Gmail reklama GSP

GSP skelbimas su raginimu veikti

Naudojamas 144×144 logotipas, 15 simbolių antraštė, 25 simbolių tema, 100 simbolių aprašymas, išplečiamas vaizdo skelbimas 300×200, 1024 simbolių produkto ar paslaugos aprašymas, 20 simbolių nuorodos mygtukas su raginimu veikti ir papildomas antraštės paveikslėlis 630×200.

Gmail reklama GSP

GSP skelbimas su prekių sąrašu

Naudojamas 144×144 logotipas, 15 simbolių antraštė, 25 simbolių tema, 100 simbolių aprašymas, išplečiama į prekių paveikslėlius 180×180, 40 simbolių prekių aprašymus, 20 simbolių mygtukus su nuorodomis po prekėmis su raginimu veikti. Papildomai galima įdėti antraštės paveikslėlį 630×200 ir 1024 simbolių aprašymą.


Gmail reklama GSP 4

 



Dar labiau tikslesnė “Google AdWords” reklama pagal miestus

Nuo šių metų gegužės 11 d. “Google” AdWords reklamą galima naudoti pagal miestus. Dabar  tikslinę auditoriją pasiekti bus daug lengviau. Ataskaitose, kurias paruoš mūsų specialistai galėsite matyti rezultatus pagal nurodytus miestus bei išsamią informaciją apie reklaminę kampaniją. Pvz. kiek kartų buvo paspausta ant reklaminio skelbimo, kiek kartų skelbimas buvo peržiūrėtas. Mūsų specialistai kartu su  Jumis aptars geriausius reklamos pasiūlymus, o reklamai išleisite pagal Jūsų pasirinktą biudžetą.  Tad pirmiausia išrinksime miestus, kurių gyventojams yra aktualus Jūsų produktas, ar paslauga. Tada patarsime, koks reklaminis biudžetas būtų optimaliausias reklaminės kampanijos pradžiai. Jau per pirmąjį mėnesį bus galima sustiprinti reklamą tuose miestuose iš  kurių mažiau užsakymų gaunate.

Untitled

 

Šiuo metu reklamos kampanijas galima nustatyti šiuose miestuose:

Vilnius, Kaunas, Utena, Alytus, Marijampolė, Klaipėda, Mažeikiai, Šiauliai, Panevėžys, Jonava.

 

 

[ut_button color=”yellow” class=”hero-btn” shape=”round” target=”_self” link=”https://www.scopri.lt/#section-contact” size=”small” ]Kontaktai [/ut_button]



„Google naujiena“ – svetainės bei el. parduotuvės, neturinčios mobiliosios versijos, turės žemesnį „Google“ paieškos reitingą

 

Nuo 2015 m. balandžio 21 d. paieškos sistema „Google“   suteikia daugiau privalumų ir galimybių mobiliesiems įrenginiams.  Svarbiausia naujiena – tinklalapiai, pritaikyti mobiliesiems įrenginiams turės geresnius „Google“ reitingus. Kadangi Google yra viena populiariausių pasaulyje paieškos sistemų, aiškūs pokyčiai bus pastebimi visose šalyse, – nesvarbu, kokia tos šalies kalba ir kokia kalba sukurtas tinklalapis.

adwords-home7

Viso pasaulio gyventojai vis sparčiau  naudojasi interneto paieškai pritaikytais mobiliaisiais įrenginius, kuriais  ieškoma informacija turi būti pritaikyta vartotojui. Tai reikštų, kad ta informacija turėtų būti prieinama kuo didesniam vartotojų kiekiui ir pritaikyta kokybiškai rodyti visų IT įrenginių įvairaus dydžio ekranams: mobiliųjų telefonų, planšetinių kompiuterių, PC monitorių.

Deja, daugelio Lietuvos įmonių interneto svetainės dažnai kuriamos mėgėjiškai, neatsakingai, dažnai tik pateikus aktualią įmonės veiklos informaciją, neatsižvelgus į esminę aplinkybę – tinklalapis nekuriamas dėl paties jo turėjimo fakto. Tinklalapio paskirtis, – padėti vystytis ir klestėti pelningam verslui, o kartu – ir įmonės  pozicionavimui rinkoje. Todėl ypatingai svarbu, kokiose Google, kaip pagrindinės paieškos sistemos pozicijose tinklalapis randamas ir kaip tvarkingai, kokybiškai jis rodomas.

Pastaruoju metu, sparčiai plečiantis IT įrenginių įvairovei, jų vartotojai ieško informacijos nebūtinai sėdėdami prie stacionaraus kompiuterio namuose ar biure. Taupydami savo laiką, daugelis mobiliųjų įrenginių vartotojų svarbios informacijos ieško būdami visur – keliaudami, ilsėdamiesi, ko nors laukdami; žodžiu – „kur esu, ten ieškau“.

Startuojant šiai Google naujienai, išmaniesiems įrenginiams nepritaikytos interneto svetainės bei el. parduotuvės, neturinčios mobiliosios versijos, turės žemesnį Google reitingą negu pritaikytoms mobiliesiems įrenginiams.

Taigi, norint, kad Jūsų tinklalapis turėtų aukštesnį Goolge reitingą, jis privalo turėti ir mobiliąją versiją. Reitingus įtakos ir mobiliuose įrenginiuose suindeksuota informacija apie programėles.

Kaip prisitaikyti prie šios naujienos, palankios mobiliosioms tinklalapių versijoms?

  • Tinklalapio dizainas turėtų būti pritaikytas žiūrėti įvairaus dydžio IT įrenginių ekranuose.
  • Tekstai turėtų būti įskaitomi nepadidinus šrifto.
  • Tinklalapyje esančios nuorodos turėtų atsirasti šiek tiek toliau viena nuo kitos, kad būtų patogu paspausti pasirinktąją.
  • Tinklalapyje neturėtų būti naudojamos programos, neegzistuojančios mobiliuosiuose įrenginiuose.

Ar Jūsų tinklalapis pritaikytas naudojimuisi mobiliaisiais įrenginiais, galima paspaudus Skaityti daugiau

 

 

Paaiškėjus, kad Jūsų interneto svetainė nėra „draugiška“ šiuo metu plačiai naudojamiems išmaniesiems telefonams bei planšetėms, verta imtis svetainės atnaujinimo darbų, kad ją, kokybiškai rodomą įvairaus dydžio ir formos ekranuose, matytų kuo daugiau žmonių, tikėtina, – galimų Jūsų įmonės klientų.



Kaip greitai pasiekti aukštų rezultatų paieškos sistemose

SEO srityje dirbti reikia reguliariai ir ilgai, kad rezultatai būtų maksimaliai geri. Būti laiku ir vietoje yra pats didžiausias iššūkis versle. Visi norime greitai būti pirmi, bet kaip tai atlikti?

Vienas iš geriausių pavyzdžių, tai piramidė kuri nusako greičio, kokybės ir laiko santykį. Ši sena, bet universali teorija tinka ir šiam straipsniui:

Iš paveikslėlio matote, jeigu norite greitai ir kokybiškai, tai kainuos didelius pinigus. Taigi, paprastas atsakymas kaip greitai užimti pirmas pozicijas – AdWords reklama. Tai pats greičiausias būdas atsirasti pirmoje vietoje, jis nėra pigus ilgalaikėje perspektyvoje, bet tikrai greitas. Netikėkite įmonių reklaminiais šūkiais, kad tik jie sugeba gretai atlikti SEO optimizaciją. Greitai atlikti SEO darbus neįmanoma, jiems reikia laiko, kad būtų kokybiški. O nekokybiški darbai gali būti atlikti greitai, bet po kurio laiko bus nuostolingi. Po prastos svetainės optimizacijos reikia kurti naują svetainę su nauju domenu, nes prarandamos visos investicijos į puslapį. Ar tai ta kaina, kurią pasiruošę mokėti būtent Jūs?

Reklama internete yra universali ir lanksti, kad neklystumėte ką pasirinkti – kreipkitės į specialistus ir savo sritį išmanančius ekspertus. Jei nusprendėte tai atlikti patys – gerai išsiaiškinkite visas plonybes, kad nenudegtumėt.



Parašykite mums!